וטרינר לציפורים – להתייעץ עם וטרינר לפני שמאמצים ציפור

אם אתם מגדלים ציפורים כמו תוכיים וציפורי שיר אחרות בביתכם, חשוב מאוד שתדעו לטפל בהם כמו שצריך. לקיחת בעל החיים שברשותכם לווטרינר הינה פעולה שאמורה להיות לכם ברורה בכל נקודה אדומה שעולה אצלכם. חשוב מאוד לקרוא ולדעת על בעל החיים שאתם עומדים לאמץ לפני שאתם מאמצים, וביקור אצל הווטרינר שיענה על שאלותיכם הינה פעולה חיונית והכרחית לכך.

החשיבות של דיווח לווטרינר בכל עת

וטרינר לציפורים ממלא תפקיד חשוב ביותר בבריאות הציפור שלכם, כיוון שציפורים נוטות להסוות את המחלה שהם סובלות ממנה עד שזה מחמיר. ביקר אצל הווטרינר אחת לכל כמה זמן לשם בדיקות שגרתיות יכולות להוות פתרון הולם למניעת אסון והידרדרות. אנשים שמזהים אצל הציפור שלהם הבדלים קלים בהתנהגות, בגישה הכללית או במצב הפיזי צריכים להפנות את תשומת הלב של וטרינר באופן המיידי. 

לשמור את כל הפרטים

לאחר שהתייעצתם עם ווטרינר לגבי אופן גידול הציפור שברצונכם לגדל, ואתם מוכנים לרכוש ולאמץ ציפור בכוחות עצמכם, חשוב מאוד שתמשיכו לשמור על קשר ועדכון. הווטרינר יכול לבצע הערכה מלאה של בריאות הציפור, ויציין נתונים בסיסיים כמו משקלה, גילה, המין שלה וכמובן מהיכן הושגה. נתונים אלו יכולים להצביע על האופן בו תצטרכו לטפל ולטפח בה, כמו מזון, תנאי מחייה ועוד.  הווטרינר יבצע הערכה גופנית מלאה, ויבדוק נקודות כמו העיניים, האוזניים, המקור, הכנפיים, הנוצות, עמוד השדרה וכו'. הלב והריאות גם כן ייבדקו באמצעות סטטוסקופ. 

זקוקים לוטרינר חרום באשדוד? צרו קשר >>>

אחרי אימוץ – בדיקה ראשונית

מומלץ לעבור את הסקירה הראשונית הזו במהלך החודש הראשון לאימוץ הציפור. כדאי מאוד להביא את כל הרשומות הרפואיות הקודמות של הציפור, במידה וקיימות, בכדי לבצע סקירה מהימנה ולבנות תוכניות טיפול וטיפול מדויקות יותר. כמו כן, בבדיקה הראשונית הווטרינר ידון בדרכי הטיפול והגידול עבור המין הספציפי שלכם בכדי לסייע לכם למנוע מחלות מבעוד מועד. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *