מיטת טיפולים – איכות ונוחות למטופלים

מיטת טיפולים היא הפתרון המושלם עבור כל קוסמטיקאית ועבור כל מי שעוסק בתחומי הרפואה האלטרנטיביים. 

סוגים של מיטות טיפולים 

יש כמה סוגים של מיטות טיפולים וכל מטפל בוחר את האופציה הנראית לו המתאימה והנוחה ביותר עבור סוגי הטיפולים שהוא מבצע. הגודל של כל אחת מהמיטות הללו הוא האידאלי עבור המידות של כל אדם המגיע לטיפולים בקליניקה. 

יש מיטת טיפולים מתקפלת מאלומיניום, אשר יש אפשרות להכניס אותה לאחר הקיפול למזוודת נשיאה גדולה. בדרך זו המעסה, או המטפל יכולים להגיע לביתו של המטופל עם המזוודה הזו, לפתוח אותה בבית וכך להעניק שם טיפול על פי הצורך. אנשי מקצוע רבים בתחומים הללו מבצעים טיפולים בבתיהם של הלקוחות שלהם ולא בקליניקה שלהם, או בנוסף לכך. לכן זוהי השיטה האופטימלית כדי לעבוד על מיטה נוחה. 

מיטות טיפולים שונות 

יש גם מיטה מאלומיניום שהיא עם אפשרות להרים את הגב, או מתקפלת מעץ. בנוסף לכך קיימת גם מיטת טיפולים חשמלית בעלת שלושה חלקים, חור פקק להנחת הראש, כיוון זווית עבור כרית לראש וגם ראש מתכוונן טלסקופי.

זוהי מיטה ייחודית אשר מאפשרת למטפל לבצע את הטיפולים הנדרשים תוך ניצול האפקטיביות המיוחדת של כל אחד מהחלקים על פי הצורך הרגעי. בדרך זו קל לו הרבה יותר הן לבצע את הטיפולים הנדרשים והן להגיע לתוצאות הרצויות.

קראו גם על כורסאות מסאג' >>>

בחירה של מיטת טיפולים 

כל מטפל מעוניין לרכוש מיטת טיפולים שהיא איכותית ובטיב מעולה. הוא בוחן את כל האופציות, רואה את היתרונות ואת החסרונות ובהתאם לכך ולעלויות, מקבל החלטה איזו מיטה לרכוש. מיטת טיפולים מסוג זה מחזיקה בדרך כלל שנים רבות ומלווה כך את המטפל בכל צורך שקיים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *