שפת גוף – כל מה שרצית לדעת

שפת הגוף אומרת הרבה מאוד על האדם שנמצא מאחור. שפת גוף היא מכלול של הבעות פנים, של תנועות ידיים, רגליים, האופן בו אנחנו נעים במרחב. לעיתים אנחנו לא מודעים לזה בכלל, אבל האמת היא שאם נבחן את הדברים לעומק, התקשורת האנושית מתחילה בראש ובראשונה במה שקורה במרווחים שבין המשפטים השונים שאנחנו אומרים האחד לשני ללא כל היסוס. התקשורת האנושית היא קודם כל האופן בו אנחנו פשוט מדברים האחד לשני בלי מילים. האופן בו אנחנו מחווים בזרועות שלנו או מהנהנים בראש. הרי הרבה מאוד פרטים ומידע מגיע אלינו ממה שהוא לא המילה הנאמרת, אלא מהגוף הזז. 

קראו על סדנאות לארגונים על הופעה מול קהל >>>

אם יש משהו שאתם רוצים להשיג, הגוף שלכם יכול להביא לכם אותו 

הרבה פעמים מי שמשדרים ביטחון, סומכים על הגוף שלהם, יודעים שהוא יתן את העבודה הנדרשת, הם מי שיכולים להשיג את ההישגים הטובים יותר. זאת משום שבאופן טבעי, כאשר הגוף משדר ביטחון, הצד השני נוטה להסכים, לשתף פעולה, לקחת חלק. כך שאם אתם רוצים להצליח במשא ומתן או סתם פשוט לעלות על במה ולהציג את הרעיון שלכם בלי לפחד, מדובר על טכניקה שיכולה לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה. 

אז איך לדבר מול קהל? קבלו טיפים >>>

אנחנו יכולים לעזור לכם 

לקנות כלים עבור שפת גוף נכונה זו דרך חיים. במידה ואתם מעוניינים לקבל עזרה אנחנו בהחלט יכולים לתת לכם אותה. אנחנו נשמח לעזור לכם במידת הצורך ואנחנו נשמח ללוות אתכם בדרך עד להגעה שלכם לקו הסיום המוצלח. כל מה שתרצו להשיג אתם יכולים להשיג אותו. הראש שלכם במקום הנכון. כל מה שנשאר הוא לעזור לגוף ולצרף אותו למהלך המופלא אותו אתם הולכים קדימה אל היעד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *