איך תוכלו לדאוג לצל באירוע הנערך בחוץ?

במדינה הקטנה והיפיפייה שלנו רוב חודשי השנה אלו חודשים של שמש קופחת ולעתים מזג אוויר חם, חם מדי. גם כאשר יש בריזה של רוח קלה או חזקה השמש עשויה עדיין לסנוור ולגרום לתחושות של אי נוחות ואי נעימות באירוע שלכם. על כן, אם אתם עורכים אירוע בחוץ, כדאי בהחלט לקחת בחשבון פתרונות הצללה מתאימים שיעשו את ההבדל. סככי ההצללה שעושים בהם שימוש בהם הינם גדולים, עבים, חזקים ועמידים בפני רוחות. הם חוסמים את קרינת השמש ומספקים צל נעים שמאפשר לאורחים שלכם ליהנות מהאירוח במקום.

הפקת אירוע בטבע

אירועים רבים בישראל נערכים בטבע: בים, ביער, בפארקים ובמתחמים פתוחים אחרים. כאמור אירועים שכאלה יכולים להיות מיוחדים מאוד אבל בהחלט יש הצורך לדאוג לפתרונות השכרת הצללה שונים. מתחמי הישיבה הפרוסים במקום, השולחנות, הבופה/המנגל או כל הרהיטים והציוד הנוסף שהחלטתם לבנות סביבם את האירוע שלכם יהיו חיוניים להצלחת האירוע ושביעות רצון הנוכחים. עם זאת, למתחם המיועד לאירוע חשוב שיהיו פינות עם צל שבהן יוכלו האורחים שלכם לשבת בנחת ובשלווה, ליהנות מהאווירה ולא לסבור מהשמש המסנוורת והחמה. יתרון נוסף של הסככים הגדולים המספקים את הצל הוא שניתן לבצע התאמה גם לאזור בו נערך המנגל ולסגור את הצדדים כדי שהרוח לא תפריע להכנת האוכל. 

לאילו אירועים זה מתאים?

צל באירוע חשוב לכל אירוע ומכל סוג, בין אם מדובר באירוע קטן של 20-30 אנשים או אירועים גדולים של מאות אנשים ויותר. ככל שמזג האוויר יהיה חם יותר כך האורחים שלכם עשויים לסבול מאי נעימות ולרצות ללכת הביתה מוקדם יותר. לכן חשוב לדאוג מבעוד מועד לבצע השכרת ציוד לאירועים ובפרט לסככי הצללה שיספקו לכל האורחים אזורים מוצלים ונעימים שיהפכו את מתחם האירוע שלכם למקום שהרבה יותר כיף להיות בו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *