הסעות נכים – שירות הסעות לטיולים ברחבי הארץ

האנשים הנכים סובלים רבות מחוסר הנגשה. עד כמה שהנושא נמצא במודעות הציבורית וכמה שמדברים על זה עדיין הנכים סובלים מהרבה מאוד קשיים. כל יציאה מהבית כרוכה עבורם בקשיים לא פשוטים. במיוחד אם מדובר באנשים שהנכות שלהם אינה מאפשרת להם כלל מעברים מעגלת הנכים להליכון וכן הלאה.

אז כאשר מדובר בטיול, ברור שהקושי הופך להיות גדול שבעתיים. האנישם לא יודעים באמת אם כדאי להם לצאת להרפתקאות מן הסוג הזה ולהסתמך על טוב ליבם של העיריות השונות שיארגנו את הגישה הנוחה לכל מקום.

אז כאן אנחנו באים לפחות להציע את החלק שלנו שינגיש עבור הנכה את האפשרות לטייל. מדובר ברכב הסעות שמתאים לנכים ומעניק להם את המענה המושלם.

כך בוחרים רכב הסעות לנכים

כשבוחרים רכב הסעות לנכים חשוב לשים דגש על כמה וכמה נתונים חשובים ומהותיים.

  1. רכב גדול דיו – הדבר הכי חשוב עבור הנכה זה המרחב עבור כיסא הנכים ועבור כל שאר הציוד שיש לו אם יש לו. לעיתים זה יהיה הליכון ולעיתים יהיה זה ציוד אחר. אם מדובר ברכב המיועד ליותר מאדם נכה אחד כמו לדוגמא קבוצת נכים שיוצאת יחד לטיול, חשוב לוודא כי יש מקום לכל הנוסעים בצורה נעימה נוחה ומרווחת.
  2. רכב עם תו חניה – חשוב שלרכב יהיה תו חניה לנכה על מנת שהוא יוכל להחנות בכל מקום שם הנכים אמורים רדת מההסעה.
  3. נהג סבלן ואדיב – תמיד חשוב לבחור נהג שהוא אדיב ונחמד עבור הנוסעים. הדבר הנכון תמיד נכון עוד יותר כאשר מדובר ברכב נכים. היות והנכה הוא אדם חסר אונים שלא יכול לעשות לעצמו הכול. נהג אדיב יקל מאוד על הנכה.

להזמנת מיניבוס נגיש>>>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *