יאכטות יוקרתיות באילת

רוצים לבלות באילת חופשה יוקרתית במיוחד? זה לא סוד, כולם יודעים שבאילת פועלים כמה מבתי המלון היוקרתיים בארץ. יחד עם זאת, כדי להרגיש בחופשה את היוקרה עד קצות האצבעות, תוכלו להזמין יותר מאשר חדר במלון מפואר. אם אתם רוצים לבלות, להרגיש בעננים, לחיות את החיים הטובים, מחכות לכם כמה וכמה יאכטות יוקרתיות באילת. כל מה שאתם צריכים זה להחליט עד כמה גדולה אתם צריכים את היאכטה. למשפחה אחת או לכמה משפחות, לקבוצת חברים או לקבוצת חברות, ליום הולדת או למסיבה – ביאכטה יוקרתית הכל נראה אחרת.

כמה אנשים נכנסים ליאכטה יוקרתית

אחת השאלות החשובות ביותר היא כמה אנשים יכולים להפליג בנעימים ביאכטה יוקרתית. אף אחד לא עשה סקר מקיף, שבדק אחת לאחת את כל אותן יאכטות יוקרתיות באילת. יחד עם זאת, חשוב לדעת שיאכטה יוקרתית בגודל סביר יכולה להתאים לכ-10 מפליגים ולפעמים גם קצת מעבר לזה. ואם תרצו לדעת מהו גודל סביר של יאכטה, יש לנו תשובה טובה. מדובר על יאכטות בטווח הגדלים שבין 17 מטרים לבין 25 מטרים. ביאכטות הגדולות אפשר למצוא יותר סיפוני שיזוף, יותר חדרים פנימיים, יותר מקום לחגוג. אפילו אם אתם אוהבים לחגוג בגדול, לרוב אין צורך לשכור יאכטה גדולה מעבר ל-20 או 25 מטר אורך (אלא אם כן יוצאים להפלגה ארוכה, עם מספר משתתפים גדול בהרבה).

המקום – אילת, התחושה – יוקרה

בקפיצה הבאה שלכם לאילת, תוכל להרגיש את הניחוח המפואר של חו"ל, אבל הרבה יותר קרוב. יאכטות יוקרתיות באילת זמינות להפלגות מפנקות, לאירועים או מסיבות, אפילו למספר שעות. כל מה שצריך זה לשריין את המועד הרצוי לכם עבור השכרת יאכטות באילת ולהגיע במצב רוח טוב ויוקרתי. את החוויה הזאת לא תשכחו אף פעם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *