עלות הורות משותפת

כאשר נשאלת השאלה כמה עולה הורות משותפת לא בעניין הזה עסקינן, אלא ראשית בעניין ההסכמים שהם חלק בלתי נפרד מהסכם הזה, הפעם זה בהחלט הסכם אחר ששווה להכיר לפני שלוקחים על הכתפיים אחריות גדולה זו. 

כאמור, במהלך ורבות השנים, יש המון שינויים בכל מה שקשור למשפחה הרגילה שמכירים בה רואים אנשים נשואים שמגדלים ילדים וכיום, לא בהכרח אנשים מתחתנים בשביל מטרה זאת ומכאן נוצרת האפשרות של ההורות המשותפת שעולה לא מעט, הפעם זה לא רק הגידול ומה שיבוא אחר כך אלא גם ההסכם ששווה ביותר לדבר עליו. 

כמה עולה לייצר הסכם הורות? 

מודל המשפחתי הוא עניין אחד, אבל כשמנהלים מסגרת קצת שונה אבל עדיין שיתופית הדבר החכם ביותר וההכרחי ביותר הוא הסכם מסודר שבו יבואו לידי ביטוי כל הדרישות וכך גם העלויות שיבואו לידי ביטוי בדרישות מאוד ברורות שכך או כך יתורגמו לעלויות שיהיה ניתן לדעת עליהן בעתיד. 

האחריות ההורית היא לא רק הסכם והיא צריכה לכלול בתוכה כל מה שהילד צריך בשביל לקיים אורח חיים בריא ונכון על כל המשתמע מכך. 

הורות מבוססת כאמור על הזכות של הילד לייצר קשר נכון ובו זמנית כל הנושאים, ההוצאות והמטלות שהיוו את האחריות הזו. 

בגדול, כאשר עורכים הסכם אפשר ואפילו מומלץ לציין את כל הדברים מראש ויש שמוסיפים עלויות ברורות לצד כל דרישה ודרישה כך שיהיה קל ונכון לכל הצדדים בהווה ובעתיד. 

בסיכום דבר, כדי שההורות תצליח, מעבר לעלויות חשוב מאוד לציין כל סעיף וסעיף בצורה ברורה, להקריא את כל הדברים קודם החתימה ולייצר בסופו של דבר הבנת המשמעויות והאחריות שמצוינת ומבוקשת משני הצדדים החתומים על כך. 

מתעניינת בהבאת ילד בהורות משותפת​? הקליקי על הלינק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *