מטפל מיני

מטפלים מיניים הם פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מטפלים זוגיים ומשפחתיים, או עובדים סוציאליים קליניים שקיבלו הכשרה מיוחדת בטיפול בנושאי מין ואינטימיות. הם אינם מבצעים סקס או מקיימים כל סוג של מגע פיזי עם הלקוחות שלהם. אז מתי תצטרכו אחד כזה?

מטפל מיני

מטפל מיני, עשוי לתת לכם שיעורי בית שבהם אתם מיישמים טכניקות מסוימות בבית עם בן הזוג שלכם. עם זאת, כל סוג של מגע או התנהגות מינית, אסורה בהחלט בנוכחות המטפל המיני.

מה עושים מטפלים מיניים?

מטפלים מיניים, בדרך כלל, מקשיבים לבעיות ומספקים ייעוץ וחינוך. הם מעריכים אם הבעיה היא פסיכולוגית, פיזית או שניהם. הם גם עובדים עם מומחים רפואיים וכירורגיים אחרים כדי לטפל בסיבות הרפואיות לבעיות מיניות.

למטפלים מיניים יש מודעות טובה במיוחד למיניות האדם, לרפואה ולאנטומיה האנושית שהם מדעיים וללא דעות קדומות. הם משתמשים, בדרך כלל, בשיטות כמו טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), טיפול מבוסס רגשות וטכניקות תקשורת זוגיות כדי לנתח ולנהל בעיות מיניות.

איך עובד טיפול מיני?

כל טיפול עשוי להימשך כ- 30 – 60 דקות, והתדירות תלויה בסוגיה המטופלת. המטפל לרוב יהיה פסיכותרפיסט, עשוי לייעץ לזוג לבצע תרגילים ומשימות מסוימות בבית כמו:

ניסוי: זוגות שחשים שחיי המין שלהם חסרי תשוקה או שהפכו משעממים, עשויים לקבל עידוד לנסות פעילויות שונות, כמו משחק תפקידים, שימוש באביזרי מין וכדומה.

מיקוד סנסטי: שיטה זו, שנועדה להפחית חרדה, מעודדת זוגות לבנות אמון ואינטימיות על ידי התחלת יחסי מין עם מגע לא מיני, ואז התקדמות למגע באיברי המין וכלה בחדירה.

חינוך: עבור אנשים מסוימים, חלק מהבעיה בחיי המין שלהם נובע מהיעדר חינוך מיני. מטפלים עשויים להמליץ ​​על ספרים חינוכיים או תוכן אינטרנט מורשה לקריאה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *