גופי תאורה לפסי צבירה – אילו סוגים קיימים?

פסי צבירה הם בסיס נהדר לשלל גופי תאורה מגוונים והם ללא ספק גם החופש האומנותי שלכם לעצב את הבית על פי כל העולה על רוחכם. משפצים את הבית? בונים בית מהיסוד? או שסתם בא לכם שינוי? פסי צבירה מגנטיים כבסיס להתקנת גופי תאורה מתאימים, עלולים להיות הפתרון המושלם עבורכם. ראשית, כדאי להכיר את הסוגים השונים לפסי צבירה.

סוגי פסי צבירה שונים

פס צבירה זהו שם כולל שבתוכו תוכלו למצוא כמה סגנונות שונים של פסי צבירה. את חלקם מאפיינת התקנה קלילה ותפעול נגיש. חלקם יותר מתוחכמים ודורשים קצת יותר ידע, וחלקם יהוו את החופש היצירתי שאתם צריכים כדי להתאים את החללים השונים למה שקורה בדמיון.

פס צבירה חד פאזי –
זהו פס הצבירה הנפוץ ביותר וגם הפשוט ביותר להתקנה וכן גם לתפעול. לגופי התאורה מחוברת פאזה אחת, זאת אומרת שבפועל נוכל לשלוט על כל גופי התאורה בבת אחת. כשנדליק כולם יידלקו וכשנכבה כולם ייכבו.

פס צבירה תלת פאזי –
כפי שניתן להסיק, כאן נוכל לפצל את השליטה על הנורות ולא להדליק את כולן יחד.

פס צבירה מגנטי – מדובר בפתרון אלגנטי, יוקרתי ויש שיגידו – מושלם. הוא יעשה חייל בכל הקשור בהענקת תאורה ממוקדת לחללים גדולים כמו פינת האוכל או הסלון. הוא מגיע באורכים שונים וכך תוכלו להתאים ולשלב גופי תאורה שונים בעוצמות שונות לחלקים שונים בחלל. 

בנוסף, לפסי צבירה מגנטיים קיימים כמובן גם גופי תאורה לפסי צבירה שללא ספק יהפכו את עיצוב התאורה לכיף גדול.

גופי תאורה לפסי צבירה

גופי תאורה לפסי צבירה זהו עולם גדול בעל מגוון אינסופי. על מנת למצוא את גופי התאורה המתאימים לכם ביותר, הגדירו תחילה את סוג פס הצבירה אותו אתם הולכים להתקין. לאחר מכן עיינו בקטלוג מרשים של גופי התאורה המתאימים לפס הצבירה שברשותכם ועופו על העיצוב.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *