פעילות גיבוש למורים

הוראה היא מקצוע מאתגר מאוד. הוא דורש סבלנות, מסירות והתמדה. המורים צפויים להיות מסוגלים לעבוד בכוחות עצמם, אך הם זקוקים גם לתמיכה מאנשי מקצוע אחרים ולפעילויות שוברות שגרה.

פעילות הגיבוש היא חלק חשוב מתוכנית הלימודים למורים. זהו השלב הראשון בתהליך ההוראה והלמידה. מטרת הפעילות היא לפתח מגוון מיומנויות, לרבות.

אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל מערכת יחסים הוא אמון. כאשר יש לכם מערכת יחסים טובה עם מישהו, אתם יכולים לסמוך עליהם שהם יעזרו לכם בכל מה שתצטרכו.

פעילויות גיבוש הן אלו שעוזרות לאנשים לבנות מערכות יחסים ולבסס אמון זה בזה. הם משמשים אנשים בתחומים שונים כמו הוראה, הייטק ועוד. פעילויות גיבוש עוזרים לאנשים להכיר אחד את השני טוב יותר וליצור קשר טוב אחד עם השני. הם גם עוזרים לאנשים לקבל גישה למידע על עמיתיהם או תפקידי עבודה שאולי לא היו מודעים אליהם קודם לכן. ניתן להשתמש בפעילויות גיבוש כחלק מתהליך חינוכי וכן כאירוע חברתי בו נפגשים המשתתפים.

פעילות גיבוש למורים – כל מה שצריך לדעת בנושא!

מטרתה של פעילות גיבוש למורים היא לגבש את צוות המורים, לשחרר אותם מהשגרה השוחקת והקשה ולתת להם להוציא קיטור על העבודה, התלמידים, ההורים ועוד.

פעילות גיבוש יכולה לבוא במגוון דרכים החל מסרט בקולנוע, חדר בריכה, רכיבה על סוסים או טיול רנג’רים.

בנוסף גם ניתן לקיים פעילות ODT – פעילות כיפית שמגבשת שניתן לעשות אותה בכל מקום ובכל זמן.

מהי פעילות ODT למורים?

פעילות odt נועדה לפתח מגוון מיומנויות ולחזק יכולות בקרב צוות ההוראה. פעילות odt נועדו לגבש ולקרב את הצוותים. דרך פעילות זו המורים יכולים להכיר זה את זו בצורה טובה יותר.

בפעילות OTD המורים מתחלקים לקבוצות ומקבלים משימות. דרכם הם מפתחים כושר מיומנות, הנהגה תוך שילוב הומור ושיתוף פעולה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *