מתנות להורים

חגי תשר בפתח או אולי בכלל פסח או שסתם מתחשק לכם לפנק את ההורים שלכם עם מתנות לחג.

אמא ואבא שתומכים בכם תמיד – גם להם מגיע משהו קטן. אז רגע לפני שאתם חושבים על עצמכם שוב. עצרו רגע כדי להגיע תודה להורים שלכם, על כל הדברים הנפלאים שהם עשו בשבילכם, עושים בשבילכם ועוד יעשו בשבילכם.

על מנת להוקיר תודה תוכלו להעניק מתנות להורים שלכם בהתאם לתחביבים ולתחומי העניין שלהם.

ואם ההורים שלכם לא ממש בעניין של הפתעות, אתם מוזמנים לשלוח להם את המאמר הזה כדי שהם יוכלו להתחיל לעבוד על רשימת משאלות. (זה לא נהיה קל יותר מזה)

אז הנה רשימה קטנה של מה שאתם יכולים להעניק להם:

אם ההורים שלהם תמיד פותחים את מגירת הממתקים ומחפשים משהו מתוק לנשנש – תוכלו לפנק אותם עם צנצנת שוקולדים טעימים ואיכותיים. שוקולדים תמיד כיף לקבל, זוהי מתנה שאם לא מחסלים אותה יכולה להישאר לאורח זמן.

אם ההורים שלכם אוהבים לשחק עם השכנים תוכלו לקנות להם לוח Scrabble חדש ונוצץ שנמצא במרחק קליק. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שמוכר משחקי שולחן ולהזמין להם לוח Scrabble חדש.

אם מדובר בהורים סנטימנטלים תוכלו להכין להם קולאג’ של תמונות שלכם ושל הילדים. אין כמו לקשט את הקיר עם תמונה של כל המשפחה

ואם אתם ממש מתקשים לבחור מתנה תוכלו להעניק להם שובר או קופון למגוון טיפולים, ארוחות בוקר, מלונות ועוד.

שוברים כמתנות להורים

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים שרוכשים שוברים. אז אם אתם מחפשים מתנות להורים שלכם אתם יכולים להיכנס לאחד מאותם אתרי קופונים ולרכוש מגוון שוברים כמתנה: בין השוברים תמצאו שוברים לארוחת בוקר, שוברים למסעדות שף, שוברים לטיפולים קוסמטיים, שוברים לכלי מטבח ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *