מורה לגיטרה

גיטרה היא כלי נגינה שמושך רבים ויש בה משהו מרתק. אולי זו הסיבה שגיטרה היא אולי כלי הנגינה שיש לו הכי הרבה ביקוש ללימודים בקורסים ושיעורים ללימודי נגינה.

כמעט לא תמצאו מפגש חברים שבו לא יהיה מישהו שמנגן על גיטרה. זהו כלי ייחודי שאפשר לנגן בו הכל ויש כל כך הרבה שירים אייקונים שבהם הגיטרה היא אלמנט מרכזי, מה שגורם להרבה לרצות ללמוד לנגן בגיטרה בשביל לנגן גם את אותם קטעים. אם זה למשל סולואים מוכרים משירי רוק ידועים, או קטעי גיטרה קלאסית עם פריטה מיוחדת.

היתרונות שיש בלימודי גיטרה

ללימוד גיטרה יש יתרונות רבים. הגיטרה היא כלי יחסית מורכב. עושים שימוש בשתי הידיים, יד אחת לפריטה ויד אחד כדי לייצר את צורות האקורדים באמצעות האצבעות או למקם את האצבע במקומות הנכונים בגשר של הגיטרה כדי לנגן סולואים. זה דורש קשב וריכוז כאשר כל יד עושה משהו אחר ולכן לימודי גיטרה קלאסית מסייעים בפיתוח קואורדינציה – גם פיזית וגם מחשבתית, מפתח את החשיבה ועוזר ללמוד להתמודד עם אתגרים ולפתח נחישות.

בנוסף לימודי גיטרה מסייעים לשיפור הביטחון העצמי וגם לשיפור מיומנויות חברתיות.

איך לבחור מורה לגיטרה

אם גם אתם רוצים ללמוד לנגן על גיטרה, חשוב שתעשו זאת באמצעות מורה שיידע להגיד לכם מהן הטעויות שלכם, יגרום לכם להתקדם יותר מהר ולעשות את הדברים נכון. כאשר אתם מחפשים מורה לגיטרה, אתם קודם כל צריכים לחשוב מהו הסגנון שאתם מתחברים אליו בנגינה על גיטרה. אם זה יותר פריטות קלסיות, סולואים, סגנון יותר רוקיסטי או אחר. מורה טוב הוא מורה ורסטילי, אך תמיד כדאי ללמוד גיטרה אצל מורה שמתמחה בתחום ובסגנון שאליו אתם מתחברים.

בנוסף תוכלו למצוא ברשת לוח מוזיקאים עם המלצות על מורי גיטרה מסוימים, וחוות דעת שיעזרו לכם להחליט לאיזה מורה לגיטרה תרצו לפנות ללמוד אצלנו וממנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *