איך אפשר להעלים סנטר כפול?

כשאנחנו מסתכלים על הפנים שלנו אנחנו רוצים שהון יראו נהדר! אנחנו מסתכלים על קמטים או על ההבעה שלנו, אנחנו בודקים אם העור שקצת הזדקן עדיין גמיש ואלסטי, ולעיתים אנו מגלים שהעור לא כתמול שלשום, וכי מסיבות שונות יש לנו סנטר כפול. 

מי שיש לו סנטר כפול, יכול לנסות דיאטות שונות או כל מיני שיטות כמו מריחת קרמים על הפנים, הזרקת בוטוקס וכולי.  אבל שיטות אלה לא תמיד עובדות, בעיקר כשמדובר בסנטר כפול. 

קראו על פרקטורה לעיצוב הפנים >>> 

אבל מה גורם לסנטר כפול ואיך אפשר להעלים אותו?

"סנטר כפול" הוא מושג עממי ושכיח ונהוג לציין אותו כאשר רוצים לומר כי מתחת לסנטר ישנה עוד שכבת שומן שנראית כמו סנטר שני. אבל אם אתם חושבים שסנטר כפול אופייני רק לאנשים שסובלים מעודף משקל: חשוב שתדעו שמלבד עודף משקל, יש אנשים בעלי מבנה פנים או שמשמן או אנשים עם עור קצת נפול שגם אם הם מרזים – ייתכן כי הם עדיין יסבלו מסנטר כפול. 

בכל מקרה אם יש לכם סנטר כפול ואין זה משנה מה המשקל שלכם – חשוב שתדעו שאפשר לטפל בעניין. היום באמצעות מומחים שעוסקים באסתטיקה ורפואה אסתטית אפשר להעלים סנטר כפול על ידי כמה שיטות כמו: מתיחת צוואר, שאיבת שומן מהסנטר, מריחת חומרים שמצמצמים רקמות שומן, הזרקת בוטוקס, וכן, גם הורדה במשקל יכולה לעזור. 

מחפשים מנתח פלסטי? צרו קשר>>>

מלבד זאת מתיחת צוואר הנעשית על ידי מומחים יכולה לעזור. בין היתר חשוב לתרגל מתיחות של הפנים והצוואר וכך להגמיש את שרירי הסנטר, להגמיש את העור, להקטין את נפח השומן שנמצא מתחת לסנטר ולהטיב עם הגוף. בחרו שיטה שיכולה לעזור לכם ומנתח פלסטי מומחה שיוכל לעזור לכם לבחור את הדרך הנכונה לטפל בסנטר כפול. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *