סוגי מתקנים לג'ימבורי

חדרי ג'ימבורי הם סוג של מתקן המספק לילדים סביבה שבה הם יכולים לשחק וללמוד. חדרי ג'ימבורי מורכבים בדרך כלל ממגוון סוגים שונים של ציוד, כולל מחצלות, כדורים, מגלשות וצעצועים אחרים. יש להם גם משחקים ופעילויות שעוזרים לילדים לפתח מיומנויות כמו קואורדינציה וסוציאליזציה. למעשה, ג’ימבורי הוא מעין חדר כושר לפעוטות אשר משלב בין חדר משחקים וחדר כושר. 

מה המטרה של חדר הג’ימבורי בגן?

חדר הג'ימבורי הוא חלל בו ילדים יכולים לשחק ולחקור את הרעיונות שלהם בסביבה אינטראקטיבית. החדר כולל צעצועים, פאזלים, ספרים ועוד והכול מונגש בצורה בטיחותית ומוגנת יחד עם השגחה של מבוגר. 

חדרי ג'ימבורי משמשים גם מרכזי טיפול לילדים כמקום בו הם יכולים לבטא את עצמם שלהם ולשחק בסביבה מרגיעה, יצירתית ובטוחה יותר.

חדר ג’ימבורי – פעם והיום

בעבר חדרי ג'ימבורי לא תוכננו מתוך מחשבה על בטיחות. לעתים קרובות הם היו קטנים מדי והיה חסר בהם אוורור ותאורה נאותה. אבל כעת, ישנן חברות רבות שנטלו יוזמה לבנות אותן בצורה בטוחה יותר לילדים. כיום הרבה יותר קל לראות את הבטיחות בחדר הג'ימבורי; יש כעת אור בכל פינה כמו גם מספיק מקום לילדים לנוע בחופשיות.

את המתקנים לחדר ג'ימבורי ניתן למצוא היום בשוק ולרוב עשויים מחומרים עמידים כמו מתכת או עץ, ממש כמו במתקנים לגני שעשועים. חדר ג'ימבורי משמשים גם ככלי חינוכי לילדים הזקוקים לעזרה נוספת בבית הספר או שיש להם מוגבלויות כמו אוטיזם או ADHD.

איך נראה חדר ג’ימבורי?

ישנם סוגים שונים של חדרי ג'ימבורי ובכל אחד מהם מתקנים אחרים;

– חלל פתוח גדול עם מבחר צעצועים ומשחקים

– חלל פתוח גדול עם מגוון צעצועים

– חדר קטן לילדים קטנים

– חדר קטן לילדים גדולים יותר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *