קורס סקיפרים – להפליג בכל העולם!

קורס סקיפרים מקצועי מקנה לכם תעודה עימה תוכלו להפליג באופן חוקי בכל העולם, לא פחות ולא יותר. כרטיס הכניסה שלכם לעולם שלם של חוויות ויכולות נשען על קורס ייחודי זה, שעונה על צרכים של הנפש עצמה, נפש הימאי. אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שגם אתם נדבקתם בחיידק, אותו כוח פנימי שקורא אל הים הפתוח, ולא מניח לנו עד שאנחנו שם, על הסירה.

בתוך שתיים שלוש דקות של קריאה תבינו גם אתם, כמו אלפים לפניכם, מדוע זה תמיד הזמן הנכון לצלול לתוך הידע המרתק, היכולות הטכניות, והשיעורים המופלאים, כדי להפוך מאדם רגיל לסקיפר מדופלם.

זה הזמן לעשות קורס סקיפרים

כבר כתבנו שזה תמיד הזמן הנכון לעשות קורס סקיפרים, והאמת היא שזה לגמרי מדויק. כשיש משהו חי בנשמה שלנו, שיש בתוכנו את הקריאה הזו ללב ים, זה תמיד הזמן הנכון. אין עבר, אין עתיד, יש את האינסוף של הים עד לאופק, ואת הכמיהה שאפשר לענות עליה רק בצורה אחת – להפוך לסקיפר.

מכיוון שאין דרך אחרת, או לפחות לא דרך אחרת שבאמת תענה על הצורך העז הזה, אין ברירה, צריך לקפוץ למים ולהתחיל את הקורס בהקדם. לצאת לקרוז על ספינה זה נחמד, אבל זה פשוט לא זה. לצאת כאורח על יאכטה שחבר סקיפר מוציא זה כיף, אין ספק, אבל זה שוב, לא הדבר האמיתי. הנשמה שלכם רוצה את הים לעצמה, לכבוש אותו, להתמסר לו, לחיות עימו.

איך זה עובד?

קורס סקיפרים נבנה בצורה הדרגתית, תוך הלחם חיוני בין ידע תיאורטי לידע מעשי, הקניית כלים פרקטיים ויכולות מעשיות בשטח, או יותר נכון בסירה. אתם תלמדו כיצד לנווט בכלים שונים ומגוונים, כיצד להתמודד עם תקלות טכניות בזמן אמת, בלב ים, וכיצד להתנהל על סירה מאלף ועד תו.

הידע מועבר בכלים טכנולוגיים ופדגוגיים שונים, בכדי לוודא כי תגיע למבחני ההסמכה עם ביטחון מלא בידע וביכולות שלכם.  הקורס המעשי מכשיר אתכם להיות סקיפרים לכל דבר, ונותן לכם את התעודה המבוקשת.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *