צמידי זרוע לכלה – רק בקיץ

הקיץ הוא הזמן המושלם לענוד את הצמידים האהובים עליך ולהשוויץ בהם לעולם. צמידי כלה הם דרך מצוינת ללכת אם אתה רוצה להוסיף קצת ניצוץ לתלבושת שלך, אבל הם לא לשימוש יומיומי.

צמיד כלה הוא דרך מושלמת לזכור את היום המיוחד שלך ולשאת אותו איתך תמיד. זו גם מתנה נהדרת לשושבינות שלך או לכל מי שהיה איתך במסע הזה. צמידי כלה נמצאים רק בעונה במהלך הקיץ, אז הזמינו את שלכם עוד היום לפני שימכרו!

בואי ליהנות ממגוון רחב של אקססוריז לכלות >>>

מהו צמיד זרוע?

צמיד זרוע הוא סוג של תכשיט הנענד על הזרוע. זה יכול להיות פשוט כמו פיסת בד או חוט, או שהוא יכול להיות משוכלל יותר, כמו צמיד עם צ'ארמים שמשתלשלים ממנו. המונח "צמיד זרוע" יכול להתייחס לצמיד בודד המקיף את כל אורך זרועו של העונד או זוג צמידים, אחד לכל זרוע. 

צמיד זרוע הוא תכשיט שעונדים על הזרוע, לרוב על הזרוע העליונה. זה יכול להיות עשוי מתכת, פלסטיק או חרוזים. את הצמידים לענוד בדרך כלל נשים ונערות כאביזר אופנה.

זה רעיון פופולרי מאוד בקרב כלות לעתיד והוא קיים כבר די הרבה זמן. ניתן לענוד אותם על פרק היד או על היד והם מגיעים בצבעים, צורות וגדלים שונים.

איך נראים צמידי זרוע לכלה?

צמידים הם חלק חיוני בשמלת הכלה של כלה. הם משמשים להרמת השרוולים ולכיסוי ידיה של הכלה. ישנו מגוון רחב של צמידים בשוק, אך יש אחד שבולט מהשאר – צמידי זרועות לכלות.

צמידי זרוע לכלות מורכבים מרצועה העוטפת את הזרוע העליונה וחפת המכסה את היד. השרוול יכול להיות מורכב מבד או מתכת, תלוי מה הכלה מעדיפה. פלטות זרועות אלו לא הוצגו עד לאחרונה, אך הן נמצאות בשימוש מאז ימי קדם בתרבויות שונות.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *