מתכון פנקייק – איך מכינים פנקייק?

אחד המאכלים האהובים ביותר, הן על מבוגרים והן על ילדים, הוא פנקייק. מאכל זה יכול להתאים, לארוחות בוקר, צהריים וערב, הוא יכול להגיע בצורה מתוקה ומלוחה, אפשר לשלב אותו הן כמנה עיקרית והן כקינוח או תוספת. ניתן למצוא סוגים שונים של פנקייקים, כאשר עם השנים נוצרו גם דוגמאות של פנקייקים על פי מדינות, למשל, יפני, הולנדי, אמריקאי ועוד. 

בשביל להכין פנקייק, כל מה שאנחנו צריכים זה מתכון פנקייק מתאים וכל הרכיבים הנכללים בו. מעבר לכך, אנחנו צריכים גם לוודא שיש לנו את כל התוספות הרלוונטיות אותם נמרח או נשים על הפנקייק אחרי שהוא יהיה מוכן. הכוונה לממרח שוקולד, מייפל, ריבת חלב, חמאת בוטנים, סוכריות, ועוד. 

לפני שנציג מתכון לפנקייק, חשוב להדגיש גם, אנחנו יכולים למצוא פנקייקים עבים ודקים, גדולים וקטנים. כל אחד רגיל להכין פנקייק בצורה אחרת. אפשר לשלב בין הצורות ואפשר גם להחליט שבכל פעם נכין פנקייק בצורה שונה. 

מה צריך בשביל להכין פנקייק?

בעיקרון אנחנו צריכים מרכיבים כגון, ביצים, סוכר, חלב, קמח תופח, אבקת אפייה ותמצית וניל. אנחנו אמורים להכין עיסה של כל המרכיבים בתוך קערה, ולאחר מכן לחמם מחבת, למרוח עליו חמאה או שמן זית, להניח בכל פעם חלק מהעיסה שיצרנו על המחבת וברגע שמתחילות להופיע בועות, אנחנו צריכים להפוך צד עד שנראה שזה מוכן. אז אנחנו מוציאים את הפנקייק מהמחבת ומעבירים לצלחת, ועוברים למנה הבאה. ככל שהעיסה שלנו תהיה גדולה יותר, כך יהיו לנו יותר פנקייקים. מדובר בתהליך הכנה של מספר דקות. 

חשוב להדגיש, יש לנו אפשרות להקפיא את הפנקייקים במקפיא ולאכול אותם מתי שאנחנו רוצים. אנחנו יכולים גם לשמור את העיסה לזמן מאוחר יותר. 

> למדו כיצד להכין כרובית בתנור מושלמת!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *