האקססוריז שיעשו אותך מושלמת

תלבושת מושלמת אינה שלמה ללא האביזרים. הם מהווים את הגימור לכל מראה וניתן להשתמש בהם כדי להדגיש את הסגנון האישי שלך.

אביזרים מגיעים בכל הצורות והגדלים, החל משרשראות, טבעות, עגילים, סיכות ראש וצמידים ועד חגורות, עניבות וצעיפים. הם יכולים להיות עשויים מכל חומר – מתכת, פלסטיק או בד – אבל הם חייבים להשלים את התלבושת שלך

האביזר הנכון למראה המושלם

תלבושת מושלמת אינה שלמה ללא האביזרים הנכונים כמו תיקים תואמים. האביזרים שלך יגרמו לך להיראות יותר מצוחצחת ושיקית.

תכשיטים הם אחד האביזרים החיוניים ביותר שיכולים להשלים את המראה שלך ברגע. זהו אביזר נצחי שניתן ללבוש עם כל בגד ולעולם לא ייצא מהאופנה. אבל איזה סוג של תכשיטים כדאי לענוד? שרשראות, עגילים, צמידים, טבעות או שלושתם?

הבחירה תהיה תלויה במה את הולכת ללבוש ואיזה סוג של מראה את רוצה להשיג. לדוגמה, אם את לובשת שמלה עם צווארון צונח אז עדיף לענוד שרשרת או עגילים עם עגילים תלויים ארוכים. אם את לובשת שמלה עם צווארון אלגנטי אז זה יהיה הכי טוב לענוד שרשרת עם חרוזים צפים.

אקססוריז לנשים – כך תבחרי נכון!

אביזרים הם הגימור שלוקח את התלבושת שלך לשלב הבא. הם יכולים להיות חתיכת אמירה פשוטה, צבע נועז, או אביזר שמשלים את המראה שלך וייתן לך להרגיש מיליון דולר!

ניתן להשתמש באביזרים להשגת מראה שונה ומצבי רוח שונים. לדוגמה, אם את הולכת על מראה מתוחכם יותר, אולי תרצי לרכוש בחנות אתר רנואר וללבוש חליפת שמלה עם עקבים ופנינים. אם אתה מרגיש שובב יותר, נסה ללבוש סוודר גדול מדי עם ג'ינס ונעלי ספורט. או אם בא לך להתחפש לעבודה אבל עדיין רוצה להרגיש בנוח, נסה ללבוש בלייזר עם מכנסיים ושטוחים!

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *