ארונות אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. זה המקום שבו אנו שוטפים ידיים, מצחצחים שיניים ומתכוננים לעבודה. זה גם אזור שבו אנחנו יכולים ליהנות ולהירגע. כיום חדרי האמבטיה מכילים מקלחון/ אמבטיה, כיור, שירותים וארון אמבטיה.

ארונות אמבטיה הם מקום נהדר לאחסון פריטי האמבטיה שלך. הם קומפקטיים וניתן למצוא אותם בכל מקום בבית.

ארונות אמבטיה קיימים כבר מאות שנים, אך הם עברו מהפך חדש בשנים האחרונות. עם עליית הטכנולוגיה המודרנית, ארונות אמבטיה הפכו למשוכללים ויעילים יותר.

חדר האמבטיה הוא בין החדרים המשומשים והחשובים ביותר בכל בית. זהו אזור שבו אנו מאחסנים את הפריטים היקרים ביותר שלנו כגון מוצרי טיפוח, מגבות ופריטים אחרים שאנו משתמשים בהם על בסיס קבוע. בבתים רבים, ארון האמבטיה משמש גם כמקום אחסון לדברים אחרים כמו בגדים, מצעים ורהיטים.

סוגי ארונות אמבטיה

כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של ארונות אמבטיה, אם כל כך הרבה עיצובים חדשניים כמעט כל אחד יכול למצוא ארון אמבטיה לחדר הרחצה שלו. ארונות אמבטיה מגיעים בגדלים שונים ובסוגים שונים כגון:

ארונות אמבטיה תלויים/ מרחפים – זהו ארון אמבטיה אשר אינו עומד על הרצפה, אחד היתרונות שלו הוא בכך שניתן לנקות מתחת, הוא מעניק מראה מרחף וחדשני 

ארון אמבטיה עומד – מדובר בארון סטנדרטי אשר עומד על ארבע רגליים. ארון זה יכול להגיע בשילוב של מראה וכיור.

ארון משולב עם כיור – כיום ניתן למצוא לא מעט ארונות אמבטיה שמשולבים בתוכם כיורים שקועים.

אם כך ישנם הרבה ארונות אמבטיה, מתוך כל המגוון הקיים תוכלו בקלות לבחור את הארון שמתאים לתקציב ולצרכים שלכם, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות הרהיטים הקרובה או לאתר Bathline ולהתחדש בארון אמבטיה מעוצב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *