כל מה שיעזור לכם בניקוי וחיטוי בריכת השחייה

ניקוי וחיטוי בריכת השחייה היא משימה מייגעת שאין להקל בה ראש. ישנם הרבה חומרי ניקוי וחומרי חיטוי שונים שיכולים לעזור לך בניקוי הבריכה שלך.

ישנם כמה חומרי ניקוי ספציפיים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לנקות משטחים ספציפיים בבריכה, כגון טבליות כלור, קוטלי אצות או חומרי חיטוי. יש גם כמה חומרי ניקוי כלליים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לנקות את כל פני השטח של הבריכה שלך. חלק מחומרי הניקוי הכלליים הללו כוללים אקונומיקה, חומצה מוריאטית או מי חמצן.

השוק מוצף במגוון כלי ניקוי לבריכה מסוגים שונים המיועדים לצרכים שונים. חלקם מיועדים לשימוש מקצועי, בעוד שאחרים מיועדים לשימוש אישי.

בריכת שחייה היא מקום נהדר לבלות בו עם חברים ובני משפחה. עם זאת, זה גם מהווה סיכון לחלות במחלות קשות כמו הפטיטיס  A, טיפוס הבטן ופוליו. לכן, חשוב לטפל בבריכה באופן קבוע כדי להגן על יקיריכם.

דרכים לנקות את הבריכה 

ישנן דרכים שונות בהן תוכלו לנקות את בריכת השחייה שלכם. הנה כמה מהפופולאריים ביותר:

ניקוי הבריכה עם כלור: בשיטה זו נעשה שימוש בכלור כדי להרוג חיידקים במים ולשמור על ניקיונם. הוא משמש גם כחומר חיטוי למים שזוהמו על ידי חומר צואה או פתוגנים אחרים.

ניקוי כימי: שיטה זו משתמשת בכימיקלים כמו חומצה מוריאטית או נתרן היפוכלוריט (אקונומיקה) כדי להסיר מזהמים אורגניים מהגוף

ניקוי וחיטוי בריכת השחייה הם חלק חשוב בתחזוקתה. ניקוי וחיטוי הבריכה צריכים להיעשות באופן קבוע כדי למנוע כל גידול לא רצוי של חיידקים, אצות או מיקרואורגניזמים אחרים. חומרים לניקוי וחיטוי בריכת השחייה כוללים: החומרים לניקוי וחיטוי בריכת השחייה הם חובה. הם שימושיים כאשר אתה צריך לנקות ולחטא את הבריכה שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון אפשרויות בהתאם לצרכים שלך.

להשיג באתר: https://www.ipool.co.il/

.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *