אתגר 90 הימים -מה זה בכלל?

אתגר 90 הימים הזה הוא דרך להתחיל מחדש, לבדוק את עצמך ולראות אם אתה עומד באתגר. זו גם דרך מצוינת לשמור על מוטיבציה ולשמור על המסלול עם המטרות שלך.

אתגר 90 הימים הוא דרך להניע אנשים לסגל מיומנות חדשה עבורם . זוהי דרך לגרום להם לכתוב לפרקי זמן ארוכים יותר, כדי להשיג תוצאות טובות יותר. האתגר יכול לשמש ככלי מוטיבציה ויכול לשמש גם כמדד אחריות.

אתגר 90 הימים הוא דרך להביא לך מוטיבציה והשראה. זהו אתגר שמטרתו להניע אותך בכך שהוא נותן לך את החופש לבחור מה אתה רוצה לעשות תוך 90 יום.

האתגר עצמו מורכב משלושה חלקים:

החלק הראשון של אתגר 90 הימים המטרה היא להגיע לשיא האישי שלך להרזיה באמצעות שילוב של דיאטה, מוצרי הרבלייף ופעילות גופנית.

החלק השני של אתגר 90 הימים ויתמקד בניהול משקל למשך שנה אחת. זהו גם שילוב של דיאטה ותוכנית פעילות גופנית (זהה כמו החלק הראשון) עם התמקדות בניהול משקל למשך שנה אחת.

החלק השלישי הנה מה שאתה צריך לעשות: אתה יכול להשתתף באתגר פשוט על ידי ביצוע הכללים הרשומים לעיל בעצמך. הדרישה היחידה היא שאתה חייב להיות מחובר ולהגיע פיזית למשקל היעד שלך תוך 90 יום. 

בסוף האתגר הזה, אני אתן לך רשימה של בר השגה מטרות ותוכנית ארוחות. אני גם אספק לך כמה תוכניות דיאטה ופעילות גופנית קלות לביצוע שנועדו לעזור לך להשיג את המטרות שלך. שיא אישי לירידה במשקל במהלך 90 הימים הראשונים, תשתמש במדריך הדיאטה הזה (המורכב מ-3 חלקים) כמטרה שלך לירידה במשקל.

למה האתגר הוא ל- 90 יום? אובחן כי 90 יום הוא פרק הזמן מינימלי לסיגול הרגל חדש. בהצלחה !!!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *