מלודיקה מהי ?

Melodica המלודיקה הוא סינתיסייזר מוזיקה שניתן להשתמש בו ליצירת כל סוג של מוזיקה. זהו כלי דיגיטלי שניתן לנגן עליו ביד או עם מקלדת אלקטרונית. יש לו תכונות רבות, כמו ריבוי מלודיקה קולות וצלילים פוליפוניים. . לסינת' יש מגוון רחב של סאונד וניתן להשתמש בו ליצירת סגנונות מוזיקה רבים ושונים. ניתן להשתמש בו אפילו בז'אנרים של היפ הופ, אלקטרוני, רוק ועוד. הסינת' מגיע עם שני סוגים של כפתורים: אחד הוא לוח המקשים ואחד הוא הכפתורים בצד. מקשים אלה משמשים בדרך כלל כדי לנגן תווים מהזיכרון או על ידי לחיצה חיצונית של המפתחות. . סוג זה של ריבוי משימות שימושי מאוד בהשמעת סוגים רבים ושונים של מוזיקה, אבל זה יכול להיות די מתסכל כאשר אתה צריך ללחוץ על המקשים במהירות. 

למה משמשת מלודיקה?

מלודיקה הוא נגן שמע ומקליט דיגיטלי המאפשר למשתמשים להקליט ולהשמיע קובצי מוזיקה, כמו גם להמיר אותם לפורמטים שונים. . Emby הוא שרת מדיה המאפשר למשתמשים להזרים סרטונים ומוזיקה מהתקן אחסון מדיה חיצוני. עם אפליקציית Emby, תוכל לגשת בקלות לכל התוכן שלך המאוחסן במכשירים נתמכים. אספרסו הוא נגן שמע ומקליט דיגיטלי המאפשר למשתמשים להקליט ולהשמיע קובצי מוזיקה, כמו גם להמיר אותם לפורמטים שונים. 

מי משתמש במלודיקה?

מלודיקה נכללת בקטגורית ציוד מוסיקה והינה כלי נגינה אלקטרוני שניתן לנגן באמצעות מקלדת ומיקרופון. הוא נמצא בשימוש בתעשיית המוזיקה ליצירת שירים, אך ניתן להשתמש בו גם ליצירת קליפים, פודקאסטים או אפילו פרסומות. המלודיקה מחולקת באופן עממי לשלושה סוגים בסיסיים, סגנון הפסנתר, סגנון הגיטרה האקוסטית בסגנון ויברפון וסגנון ה-Roland GIO. מלודיה היא כלי נגינה בקטגוריית הנגינה והיא אינה מתאימה לאף אחת מהקטגוריות האחרות לעיל. המלודיקה מנוגנת על ידי מריטת הקלידים באצבע אחת, מטבע הדברים, זה עובד רק כאשר מנגנים תווים אחד לצד השני.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *