קלנועית עבור נכים- הדרך המושלמת להתנייד

הרעיון של רכב לנכים הוא לאפשר לאנשים עם מוגבלות להשתמש ברכב שיאפשר להם לנסוע לכל מקום. הקלנועית מופעלת באמצעות הידיים, ולכן לאנשים בעלי מוגבלות בגפיים התחתונות היא יכולה להתאים ולספק מענה נהדר.

קלנועית היא מעין מכשיר ניידות ממונע, המופעל בדרך כלל על ידי מנוע חשמלי. היא משמשת לתחבורה במקומות רבים שאינם מתאימים לאופניים או מכוניות. זה יכול לשמש אנשים עם מוגבלויות וקשישים שאינם יכולים ללכת או להשתמש בכיסאות גלגלים.

היתרונות של קלנועיות לנכים

קלנועיות הן כלי שימושי מאוד עבור נכים. ניתן להשתמש בהן כדי להתנייד במהירות, והן גם מקלות עליהם את המעבר ממקום למקום. הפיתוח של קלנועיות אלה נוצר בהשראת הצורך בניידות לאנשים עם מוגבלויות. אנשים עם מוגבלות מתמודדים עם קשיים בהתניידות והשימוש בכלי הרכב שלהם. קלנועית זו מתוכננת בצורה כזו שניתן להשתמש בו אנשים עם מוגבלויות, אך גם אנשים אחרים שרוצים נסיעה נוחה יותר כאשר הם נוסעים ממקום אחד לאחר מבלי לדאוג שהרכב שלהם יתקלקל או ייפגע. 

לקלנועית אין יכולת האצה גבוהה, ולכן היא בטוחה לשימוש והסיכוי לעשות תאונות נמוך. הקלנועית היא יותר מסתם רכב ממונע. זה יכול לשמש גם למטרות תחבורה, כמו לקחת ילדים לבית הספר ובחזרה או קניות בקניון. זה יקל על אנשים עם מוגבלות מכיוון שהם יכולים להתנייד מהר יותר, אך עדיין בבטחה ובנוחות.

איך לבחור קלנועית שתתאים לצרכים האישיים של אדם נכה?

עיצוב הקלנועית פשוט וקל לשימוש. הקלנועית כוללת מושב המקל על אנשים עם מוגבלות לשבת בו. הקלנועית היא גם פתרון זול יחסית – היא לא עולה הרבה יותר ממכונית רגילה, והיא פועלת על חשמל ולכן אין צורך בתדלוק. אלו רק חלק מהיתרונות שמגיעים עם המוצר הזה; יש עוד הרבה יתרונות שמגיעים איתו כמו לדוגמא הגובה שלה- הקלנועית בנויה בצורה שלאנשים בעלי מוגבלות תהיה גישה לעלות ולרדת בקלות ובעצמאות, וכן אפשר למצוא גם קלנועית מתקפלת וקומפקטית שנוחה לאחסון ושינוע בעת הצורך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *