קידום תמונות באינסטגרם – לעזור לפופולריות שלכם

קידום תמונות באינסטגרם הוא דרך להשיג יותר לייקים ועוקבים. ישנן דרכים רבות שבהן תוכל לקדם את התמונות שלך כדי לקבל יותר אינטראקציה. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור חשבון באינסטגרם ולאחר מכן לצלם את מה שאתה רוצה לקדם. כדאי גם להעלות ביוגרפיה עם מידע מעניין על עצמך, כדי שאנשים ידעו מי אתה. אתה יכול גם להוסיף את המיקום ואת האתר שלך בקטע הביוגרפיה. לאחר מכן תוכל לשתף את התמונות הללו באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או גוגל פלוס כדי להגדיל את טווח ההגעה של תמונות אלו. 

אתה יכול גם לשתף אותם עם חבריך ובני משפחתך שעשויים להתעניין בתוכן שאתה מקדם, וכך לצבור יותר צפיות באינסטגרם וחשיפה גבוהה יותר. אתה יכול גם לקדם את התוכן שלך באמצעות hashtags על מנת לקבל יותר לייקים, עוקבים ושיתופים. אתה יכול להשתמש בהאשטאגים הקשורים לכל מה שאתה מקדם. פלטפורמת המדיה החברתית תציב תמונה ממוזערת של התוכן באתר שלה אם יש לה מבחר האשטאג פתוח. 

אנו יכולים לקדם את התמונות שלנו באינסטגרם על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. העלה תמונה לאינסטגרם.
  2. תייגו את החברים שלכם בתמונה ובקשו מהם לעשות לייק ולשתף את העוקבים שלהם.
  3. שתף את התמונה בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר או פינטרסט.
  4. הגיבו על תמונות של אנשים שאתם לא מכירים עם הצעה לעקוב אחריכם באינסטגרם ותייגו אותם בתגובה כדי שיראו את הפרופיל שלכם כשהם מחפשים את האשטאג או מילת המפתח הרלוונטית לנישה או לתעשייה שלכם (למשל , #צילום).

תוכלו להיעזר גם במערכת הפרסום הממומן של אינסטגרם (דרך מערכת הפרסום של פייסבוק שהיא הבעלים של אינסטגרם) ובכך לקדם בתמורה לכסף יותר חשיפות לתמונות שלכם ולפרופיל שלכם. אפשרות נוספת היא קניית לייקים לאינסטגרם, שיעניקו מיתוג לאותן תמונות וכך אהדה רבה יותר. באמצעות תהליכים אלו תוכלו להגדיל את כמות החשיפות משמעותית ולייצר יותר תכנים ולקדם מכירות בעסק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *