איך לבחור קרם פנים – המדריך המלא

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, מה שאומר שצריך לטפל בו. חשוב להבין מה העור שלך צריך ואיך אתה יכול לעזור לו.

הצעד הראשון לקראת מציאת קרם פנים טוב הוא הבנת סוג העור שלך והצרכים שלו. זה יעזור לך לבחור את קרם הפנים המתאים לסוג העור שלך. הנה כמה דוגמאות כיצד לבחור קרם פנים. 

אם יש כתמים יבשים על הלחיים – אם יש גוון לא אחיד על פני הפנים, כאשר אזור אחד פיגמנטי יותר מאחרים

אם יש עיגולים שחורים מתחת לעיניים שנראה שהם לא נעלמים לא משנה כמה ישנים – אם יש כתמים אדומים על המצח שנראים לא נעלמים לא משנה כמה ישנים – אם יש נקודות לבנים או נקודות שחורות על האף או הסנטר שלא נראים נעלמים לא משנה כמה

לפני שנקפוץ לסוגי הקרמים השונים, בואו נדבר על מה בעצם עושה קרם פנים. קרם פנים הוא קרם או שמן מרכך המיועד לשימוש על העור. המרכיבים במוצרים אלו נועדו להעניק לחות ולחות לעור שלך כך שייראה בריא, חלק וצעיר. יש להם גם תכונות אנטי אייג'ינג המסייעות במניעת הופעת קמטים וסימני הזדקנות אחרים בטרם עת.

מה משפיע על הבחירה שלנו? 

סוג עור: לפני שאתם רוכשים מוצר, חשוב להכיר את סוג העור שלכם כדי שתוכלו לבחור אחד שיתאים לו ביותר. לדוגמה, אם העור שלך יבש, הפנים הם החלק החשוף ביותר בגופנו. הוא חשוף לשמש, לרוח ולזיהום. כדי לשמור על מראה בריא וצעיר, חשוב לבחור קרם טוב לפנים.

אם את מחפשת קרם עם SPF, את צריכה לחפש מוצר בעל מקדם הגנה 30 לפחות. אם את בעלת עור יבש, בחרי בקרם לחות עם חומצה היאלורונית וסרמידים. אם יש לך עור שמן, נסה קרם נטול שמן עם מרכיבים טבעיים כמו שמן זרעי חוחובה או שמן אגוזי מקדמיה.

לטיפים בנושא טיפוח פנים >>>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *