קרע דרגה 3 בלידה – הסבר מקיף

קרע דרגה 3 בלידה הם קרעים המתרחשים במהלך הלידה. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים כולל מחסור בחמצן לעובר, לידה קשה או לידה במלקחיים. שלוש הדרגות מסווגות לפי כמות הרקמה הנקרעת מהעין. דמעות אלו בדרך כלל אינן גורמות לנזק קבוע לעין והן נרפאות תוך 2-3 שבועות.

דרגה 1: כמות קטנה של רקמה נקרעת מעין אחת וכמות גדולה מהשנייה

דרגה 2: כמות קטנה של רקמה נקרעת מאחת העיניים או משתיהן

דרגה 3: כמות גדולה של רקמה נקרעת משתי העיניים

מתרחש בנרתיק – מה חשוב לדעת

קרע דרגה 3 בלידה בלידה הוא סוג של קרע בנרתיק המתרחש כאשר ראשו של התינוק עובר דרך צוואר הרחם. זה יכול לקרות גם כאשר אישה דוחפת במהלך הלידה. קרעים בדרגה 3 בדרך כלל אינם רציניים ולרוב אינם דורשים טיפול רפואי, אך הם עלולים לגרום לכאב ואי נוחות לאם. הם יכולים גם להקשות על דחיפת התינוק שלך אם יש לך לידה נרתיקית.

קרעים בדרגה 3 שכיחים יותר בנשים שמעולם לא ילדו לפני כן, או שנולדו להם מעט מאוד ילדים לפני שילדו שוב. הם גם שכיחים יותר אצל נשים שעברו ניתוח קיסרי ולא לידה נרתיקית לפני כן.

הסבר על הקרע המדובר

קרע בדרגה 3 בלידה הוא סוג של פציעה המתרחשת כאשר ראשו של הילד גדול מכדי לעבור בתעלת הלידה. זה בדרך כלל משפיע על אחת או שתי העיניים. קרעים בדרגה 3 נגרמות לרוב על ידי חריגה בתנוחת ראשו של התינוק במהלך הלידה. זה יכול להיגרם גם ממצבים רפואיים אחרים כגון תסמונות גנטיות, הפרעות מוחיות וזיהומים. קרע בדרגה 3 בלידה עלול לגרום לליקוי ראייה משמעותי המצריך ניתוח לתיקון שלו. קחו זאת לתשומת הלב שלכם. למידע נוסף בנושא רשלנות רפואית בלידה

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *