משכנתא למסורבים – למוגבלים בבנק

מחקר שנערך לאחרונה מצא כי אחד מכל חמישה אנשים נדחה על ידי המלווים כאשר הם מבקשים משכנתא. זה יכול להוביל למצוקה כלכלית ואובדן בית. תוכנית משכנתא לנדחים מסייעת לאנשים אלה על ידי מתן ביטוח חיים חינם, ייעוץ משפטי וגישה למשכנתאות במחיר סביר.

צרו קשר עם יועץ משכנתאות >>>

משכנתא למסורבים – מסייע רבות

דחייה היא אחד הרגשות הנפוצים ביותר שאנשים חווים בחייהם. זה חלק מהחיים ולחלק מהאנשים יכול להיות קשה להתגבר על זה. המשכנתא עבור הנדחים מציעה הזדמנות למי שנדחו על ידי בנקים, חברות אשראי ומלווים אחרים לקבל הלוואה בתנאים שלהם. המשכנתא לדחויים היא אפשרות המסייעת לאנשים שנדחו על ידי מלווים. הם מספקים להם סיוע כלכלי כדי לעזור להם לעמוד על הרגליים.

המשכנתא היא הלוואה שלוקחים לרכישת דירה. זה יכול לשמש לרכישת בית, דירה או קרקע. המשכנתא היא סוג ההלוואה הנפוץ ביותר בעולם כיום. המשכנתא לדחויים היא מוצר חדשני שמטרתו לסייע לאנשים שנדחים מהבנקים המסורתיים בגלל ציון האשראי שלהם נמוך מדי. מוצר זה מציע ריביות ותשלומים חודשיים נמוכים יותר מאשר משכנתאות מסורתיות.

מוצאים פתרונות יצירתיים

משכנתא למסורבים באתר תשואות פיננסים היא עניין מעורר השראה על איך אנשים מסוימים מצאו דרכים יצירתיות לממן את החלומות שלהם. הסיפור עוקב אחר שלושה חברים שרצו לפתוח עסק ביחד. עם זאת, הם לא יכלו לקבל הלוואות בנקאיות כי הן נדחו על ידי מלווים קודמים. עם מכתבי הדחייה שלהם ביד, הם התחילו לבדוק אפשרויות אחרות ונתקלו באתר שהציע הלוואות ללא בטחונות או בדיקת אשראי.

משכנתא לדחויים היא דבר שמטרתו לספק בית למי שאינו מסוגל לעמוד בו. זהו פרויקט קוד פתוח המספק אפשרות דיור בת קיימא לאנשים שנדחו על ידי בנקים ומלווים. הרעיון מאחורי הפרויקט נולד מהניסיון של המייסדת עצמה של סירוב להלוואה בגלל ציון האשראי הנמוך. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *