מזכרת מאירועים

מזכרת מאירועים היא מזכרת בלתי נשכחת שתוכלו לקחת הביתה כדי להזכיר לכם את החוויה. זה יכול להיות כל דבר, החל מתמונה, יצירת אמנות, או אפילו פריט לבוש.

מזכרות הן דרך מצוינת לאנשים לזכור אירוע. הם יכולים גם להיות דרך לאנשים ליצור אינטראקציה עם האירוע והזיכרונות שמגיעים איתו. מזכרת היא לא רק תכשיט או משהו שאפשר להשיג בחנות, אלא זו חוויה. זה משהו שיישאר איתך לנצח.

קראו על 

תמונה אחת שווה אלף מילים – מזכרת מאירועים

אן אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן ומזכרת מהאירוע שלכם, אתם יכולים להעמיד עמדת צילום באירוע שלכם. האורחים שלכם כבר יכנסו אליה בעצמם על מנת להצטלם באירוע. בעמדת צילום יחכו לאורחים שלכם שלל דברים מדליקים והפתעות כגון כובעים מצחיקים ואביזרים למסיבה איתם האורחים שלכם יוכלו להצטלם בכיף ולקבל בסוף האירוע תמונות מצחיקות וחמודות – זוהי בהחלטת מזכרת מאירועים מגניבה של אחד ואחת ישמחו לקבל בתום האירוע.

מלבד, עמדת צילום תוכלו להוסיף לאירוע עמדת מגנטים. בעמדת מגנטים יהיה צלם מנוסה ומקצועי שיצלם את האורחים שלכם וידפיס את התמונה על גבי מגנט, זוהי בהחלט מזכרת מדליקה שכל אורח ואורחת באירוע יהיו שמחים לקבל. את המגנטים האורחים שלכם יוכלו לתלות אחר כך על דלתות הבית או המקרר וכל פעם שהם יסתכלו על המגנט הם יזכרו באירוע שלכם.

אם אתם עורכים אירוע עסקי של החברה שלכם, תוכלו גם לדאוג למגנטים ממותגים, כך שעל הדרך אתם גם ממתגים ומשווקים את עצמכם.

מחפשים עמדת צילום לאירועים? צרו קשר>>>

למה חשוב להעניק מזכרת בתום האירוע?

הענקת מזכרת בסוף האירוע היא השתקפות של כמה טוב האירוע עבר. זה מראה שהיית נוכח ושנהנית מזה. וזו גם דרך מצוינת להראות את הערכתכם לאלה שעזרו להפוך את האירוע שלכם לאפשרי.

בנוסף, הענקת מזכרות תסייע ביצירת רצון טוב בעתיד. אנשים יזכרו אותך בחיבה כשהם יראו מה שנתת להם כתזכורת לזמן שלך ביחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *