הדרכת הורים – איך זה עובד?

הורות היא עבודה קשה. אפילו עם ההכשרה והתמיכה הטובים ביותר, זה יכול להיות קשה להתמודד עם האחריות של הורות. זו הסיבה שהורים רבים מחפשים מפגשי הדרכת הורים ממומחים כמו פסיכולוגים, מאמנים ומומחי הורות.

אבל איך נעשית הדרכת הורים?

מפגשי הדרכת הורים הם דרך יעילה לעזור להורים להתמודד עם בעיות התנהגות של ילדיהם. זאת גם דרך מצוינת לקבל תמיכה כאשר אתה נאבק עם כישורי ההורות שלך או החיים בכלל.

מפגשי הדרכת הורים יכולים להתבצע באמצעות אימון אחד על אחד או מפגשים קבוצתיים המערבים הורים וילדים אחרים על מנת להקל על השיחה על נושאים קשים.

מפגשים עם לימור יקר הדרכת הורים הם דרך מצוינת לשפר את הקשר בין ההורים לילדיהם. הם גם כלי נהדר לעזור להורים ללמד את ילדיהם את הערכים וההתנהגויות הנכונות. המפגעים פועלים בכך שהם עוזרים להורים לזהות רגשות, מלמדים אותם כיצד לבנות מערכות יחסים חיוביות עם ילדיהם ומספקים להם כלים לניהול קונפליקטים ומלמדים אותם כיצד להתמודד עם מצבים קשים.

המפגש נמשך בדרך כלל 30-60 דקות ומתקיים בסביבה מוכרת כמו בית או בית ספר כאשר המפגש עשוי להתבצע גם על ידי איש מקצוע חינוכי כגון מורה, מנהל או יועץ, או בקליניקה של מדריכת הורים פרטית. 

למה זה כדאי?

מפגשי הדרכת הורים משמשים כדי לעזור להורים להיות מודעים יותר להתנהגויות של ילדם, וללמד אותם כיצד לתקן את התנהגות ילדם. המטפל או המחנך גם יספקו להורים כלים וטכניקות ספציפיות לשימוש על מנת לפתור את הבעיות שהם רוצים להתמודד.

לסיכום, הדרכה כזאת תאפשר מתן דרכים יעילות יותר ללמידה על התנהגות ילדך וללמד את ילדך מיומנויות חדשות שאולי לא למדו אחרת באמצעות שיטות מסורתיות

> קראו על סמכות הורית באתר של לימור יקר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *