רהיטי גן ראשון לציון – למה כדאי לקנות דווקא בראשון לציון

אם תיסעו לעיר ראשון לציון, תגלו בין מסעדות, חופים ופארקים – גם מגוון רחב של חנויות לריהוט גן. כיום יש סגנונות שונים של רהיטים לגינה וראשון היא מקום שכדאי לקנות ממנו ריהוט. 

להזמנת ריהוט גן יוקרתי >>>

אבל למה כדאי לקנות ריהוט גן דווקא בראשון לציון? 

לחברות ריהוט גן בראשון לציון יש קשר חזק עם הטבע והסביבה. מדובר באחד החלוצים בעיצוב רהיטי עץ העשויים מחומרים בני קיימא כמו עץ, במבוק, טיק ואפילו בקבוקי פלסטיק ממוחזרים. החיבור הזה עם הטבע מאפשר להם להציע ללקוחותיהם מוצרים ידידותיים לסביבה העשויים מחומרים טבעיים כמו במבוק וטיק שהם משאבים מתחדשים שלא ניתן להחליף בחומרים אחרים או בחומרים חדשים.

העיר ראשון לציון ידועה בעיצובה הייחודי.  אחד מעיצובי הריהוט הפופולריים ביותר בראשון לציון הוא שולחן עץ כפרי או שולחנות בסגנון אינדונזי. לדוגמא לשולחן כזה יש צורה יוצאת דופן המזכירה שלד עם שתי רגליים וחלק העליון מעוקל גדול. הוא עשוי משלושה סוגי עץ שונים: אלון, אפר והובנה.

השולחן יכול לשמש כשולחן קפה או כשולחן אוכל. ניתן להשתמש בו גם להצגת יצירות אמנות או להגשת אוכל במסיבות. עוד תמצאו חנויות למכירת ריהוט בסגנון כפרי – עיצוב זה תוכנן בשל הפרקטיות שלו ובמחיר סביר, אך גם בשל האיכויות האסתטיות שלו. לכן חנות עיצוב מסוימת הפכה לאייקון בראשון לציון, אחת הערים הפופולריות בישראל.

מה אפשר למצוא בחנות רהיטי גן בראשון?

בחנויות אפשר למצוא סלונים בסגנון מודרני או כפרי, שידות, שולחנות, מדפים, שטיחים, וטרינות ושאר מוצרים לעיצוב הבית במגוון רחב של סגנונות. חפשו חנות בראשון לציון שיש לה גם אתר אינטרנט בו אפשר לבחון את הפריטים השונים, לקבל השראה או טיפים לעיצוב וגם לרכוש ולקבל במשלוח מהיר רהיטים ופריטים לכל מקום. 

מוזמנים לאתר של העץ הנדיב >>>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *