החשיבות של ניקיון בעונת הנחשים

ניקיון בעונת הנחשים

כל אדם בעל חצר פרטית בביתו יודע, כי אחד החסרונות בחצר מעין זו כרוך בעובדה שהחצר לא פעם מושכת אליה חרקים ומזיקים שונים. בעוד שחרקים ומזיקים שונים אולי מהווים דבר לא אסתטי ולא סימפטי אשר לא נעים להיתקל בו, אך לא מעבר, ישנם בעלי חיים אשר הופעתם בחצר הפרטית שלכם תגרום לכם בוודאי להתקף בהלה, פניקה והרגשה לא נעימה. אם אתם תוהים באיזה בעל חיים מדובר, הלא שמדובר על הנחש. נחשים יכולים לבקר מדי פעם בגינות או חצרות פרטיות. מכיוון שהנחש איננו מפגע אסתטי בלבד, אלא גם מפגע שיכול לפגוע באופן פיזי באדם, הרי שחשוב מאוד לדעת כיצד לנהוג במקרה בו פגשתם בנחש. חשוב אף יותר מזה לדעת מה עליכם לעשות על מנת למנוע עד כמה שניתן את הופעתם של נחשים בחצר או בגינה שלכם.

כיצד תמנעו מנחשים להופיע בגינה או בחצר שלכם

כאשר מגיעה העונה שבה מתחילים להופיע בעלי חיים שונים בגינה שלכם, אשר יוצרים אווירה לא נעימה בגינה וכמובן פוגעים באסתטיקה שלה, אתם וודאי מחפשים את הדרך למגר את הופעתם של בעלי חיים אלו באופן כזה או אחר. בין אם מדובר בחרקים שונים או תיקנים ובין אם מדובר ביונים ועוד. אולם, חשוב מאוד לזכור שבעוד שמרבית בעלי החיים אינם מהווים סכנה ממשית עבורכם, ישנם בעלי חיים אשר בהחלט מהווים זאת. נחשים נוטים להופיע בעיקר בעונת הקיץ בחצרות ובגינות פרטיות. בכדי למנוע את הופעתם של הנחשים, הרי שעליכם לבצע מספר פעולות: ראשית כל, שמרו על הניקיון בגינה או בחצר, שנית, בצעו הדברה כנגד יונים וחרקים שונים, אשר מהווים את האוכל של הנחשים שגורם להם לתור אחריו ולהגיע לגינה שלכם, שלישית, הקפידו שהגינה או החצר לא יכילו יותר מדי חפצים אשר לא בשימוש

מדוע חשוב להקפיד על ניקיון החצר או הגינה

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות בכדי למנוע מנחשים להגיע לגינה שלכם הוא: לשמור על הגינה שלכם נקיה עד כמה שניתן. כלומר, ראשית כל, כל רהיט אשר לא רלוונטי באמת בחצר או בגינה, אין להשאירו בה. יש להשאיר בגינה רק את הרהיטים הנחוצים לה. שנית, יש לנקות את הגינה היטב הן מבחינת הדברת מזיקים שונים והן מבחינת ניקיון ממשי וטיפול בצמחיה שבגינה, גיזום עצים ועוד. חשוב מאוד לזכור שנחשים נוטים להגיע בעיקר לגינות לא נקיות, אשר מאופיינות בעודף ריהוט לא נחוץ בהם ובחרקים ומזיקים שונים שלא הודברו.

כיצד יש לנהוג כאשר נתקלים בנחש

אם בכל זאת הגיע נחש לגינה או לחצר שלכם ונתקלתם בו, הרי שיש צורך להתרחק ממנו כמה שיותר, לא לנסות ללכוד אותו באופן עצמאי וכמובן, להזמין לוכד נחשים מוסמך ומנוסה שתמצאו באתר snaker, בעל תעודה רלוונטית לעסוק בתחום, אשר ילכוד את הנחש וישחרר אותו לאחר מכן באזור הרלוונטי לשחרורו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *