כל הסיבות לבחור ביטוח בריאות קולקטיבי על פני ביטוח פרטי

calculator-1044173_1920

השאלה האם לרכוש ביטוח בריאות היא כיום שאלה רטורית. במדינה שהחיים בה בכלל, ובפרט ההוצאות הרפואיות, הופכים יותר ויותר יקרים, כל אחד מאיתנו רוצה להבטיח את עתידו, ולדעת, שאם וכאשר מצבו הרפואי יתדרדר, יהיה לו גב כלכלי. השאלה שהתשובה עליה היא פחות מתבקשת היא איזה סוג של פוליסה לרכוש- פרטית או קולקטיבית. אם גם אתם מוצאים את עצמיכם באותה הדילמה, קבלו את כל הסיבות לבחור בביטוח הבריאות הקולקטיבי ולשים קץ להתלבטויות!

ביטוח קולקטיבי – עלויות מופחתות בהשוואה לביטוחים הפרטיים

ביטוח בריאות קולקטיבי הוא זול משמעותית מרכישת ביטוח באופן עצמאי. כאשר אתם מתארגנים במסגרת קבוצתית כוח המיקוח שלכם הוא רב יותר, מה שמוביל לכך שאתם תקבלו תנאי עסקה טובים יותר.

מעבר לכך, גם כוח הקנייה שלכם הוא חזק יותר, כך שהחברה המבטחת יכולה ליהנות מפיזור סיכונים. התוצאה הישירה היא עלויות אטרקטיביות יותר של הפוליסה בהשוואה לפוליסה שהייתם רוכשים באופן פרטי, עלויות שיכולות לעמוד על 50% בלבד ממה שהייתם משלמים אילו הייתם הולכים על האופציה הפרטית. במציאות שבה הישראלי הממוצע מוצא את עצמו עם רשימת הוצאות חודשיות שטופחת וטופחת, רכישת פוליסת ביטוח זולה יותר ממה שמחייבת המציאות איננה עניין של מה בכך.

>>> בדקו כאן כמה יעלה לכם ביטוח בריאות קולקטיבי לעובדיםdoctor-1149150_1280

ביטוח קולקטיבי – לא להתקפל אל מול חברת הביטוח

סיבה נוספת להעדיף את הביטוח הקולקטיבי היא הכוח שהוא מקנה לכם אל מול חברת הביטוח. אם אתם עדיין לא יודעים את זה, זה הזמן לדעת, שחברות הביטוח לא ממהרות כל כך להיענות לתביעות. אם הן יכולות לא לשלם למה שישלמו? חברות הביטוח מתנהלות כגוף כלכלי המכוון לגריפת רווחים, ולכן פעמים רבות, גם כשלכאורה התביעה הינה מוצדקת, הן מוצאות תואנות ואמתלות המאפשרות להם לפסול תביעות, והתובע נותר בודד אל מול העולם ובתחושה של ייאוש דווקא בתקופה שבה הוא הכי צריך תמיכה.
כאשר אתם מאורגנים כקבוצה יכולת העמידה שלכם מול חברת הביטוח היא רבה ועוצמתית יותר. היות שחברת הביטוח לא רוצה לפספס את כוח הקנייה של הקבוצה, תהיה לה מוטיבציה גבוהה יותר להיענות לתביעה שלכם.

ביטוח קולקטיבי – תפירה של פוליסה המותאמת לצרכי המבוטחים

יתרון נוסף שטמון בביטוח הקולקטיבי הוא היכולת שלכם ליהנות מפוליסה שתפורה לפי מידות, בדיוק בדיוק בהתאם לצרכים שלכם. כאשר מקום העבודה מציע לכם ביטוח קולקטיבי, הוא מקיים מכרז במסגרתו מגיעות אליו הצעות של חברות ביטוח רבות. כמו בכל מכרז, החברה המבטחת שתציע את ההצעה המפתה ביותר היא זו שתזכה במכרז, והמשמעות היא, פשוטו כמשמעו, תנאים כמה שיותר נוחים עבורכם ועסקה המותאמת לצרכים שלכם כמו כפפה ליד.

לסיכומו של עניין, הסיבות המתוארות לעיל הופכות את הביטוח הקולקטיבי לאופציה נוחה וזולה יותר, על אחת כמה וכמה כאשר מנהל החברה או בעל העסק מציעים לרכוש את הפוליסה עבורכם ללא כל תשלום מצדכם.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *