איך תדעו כיצד להתלבש לקראת החתונה?

לבוש לחתונה

יכול להיות שיש לנו בארון הבגדים ערימות של בגדים, אך אנו לא באמת יודעים מה לעשות איתם.

לפעמים נדמה שהפיתרון הוא ללכת ולקנות משהו חדש, אך זו לא הפיתרון הטוב ביותר ולכן כדאי תמיד לחשוב על האופציה של סטייליסטית שתיתן את הנגיעה המקצועית שלה לכל יום עבורנו וכך נוכל באמת לשמור על מראה רענן ואיכותי בכל יום שנצא מהבית. אך מה באמת עושה סטייליסטית אישית עבורנו?

חשוב לדעת להתאים את הצבעים

יש לנו בגדים בצבעים שונים ולא בהכרח כל אחד יודע כיצד לשלב בין הצבעים שיש לו בארון. יכול להיות שאנו אוהבים כל בגד בגלל הצבע שלו, אך כאשר צריך לשלב בין הדברים זה מתחיל להיראות כמו ערבוב לא הגיוני ולכן כדאי להתייעץ עם מומחית לסטיילינג ועם סטיילינג נכון אנו נמצא את כל השילובים המתאימים. ביחד עם הסטייליסטית אנו יכולים לראות מהם הצבעים המתאימים נו ביותר ומהם השילובים שיכולים להתאים לכל אווירה. הבסיס לכל צריך להיות מגוון בגדים בעלי צבעים בסיסיים שעליהם תמיד ניתן ללבוש משהו אחר.

סוגי הבדים השונים

בגדים, כאמור, יכולים להגיע בסגנונות שונים ובאיכות של בדים כאלה ואחרים. בתהליך שלסטיילינג אישי אנו יכולים לשמור על איכות מאוד גבוהה של בדים ולדעת בדיוק מהם הבדים שמחמיאים לנו ביותר. עם בגדים אנו לא צריכים רק להיראות יפים אלא גם חשוב מאוד שנרגיש בנוח עם הבדים הללו. הסטייליסטית צריכה להציג את מגוון הבגדים שיש לנו בארון ומה יכול להתאים לאיזה אירוע. לא כל בד יכול להתאים לעבודה שלנו במשרד כמו למסיבה שבה נרקוד כל הלילה.

התוספות שמוסיפות לכל בגד

לסטייליסטית אישית צריך להיות טעם טוב שישרה עלינו את האווירה הנכונה. ללבוש בגדים זה הבסיס, אך יש להכיר גם את האקססוריז, את האביזרים הנלווים שיכולים רק להוסיף. מדובר על שרשראות, צמידים, עגילים, חגורות ועוד. אפילו תיקים שיכולים להוסיף למראה הכללי תמיד ישוו לנו את מה שאנו מחפשים. לרוב לא מדובר על אביזר פונקציונאלי אלא על משהו אסתטי ונעים לעין.

מעבר ללבוש ביום החתונה, שכבודו במקומו מונח, מה לגבי יום החתונה עצמו? יש זוגות רבים שמתכננים ומארגנים את החתונה בעצמם, אך לעיתים נתקלים בקשיים וחוסר יכולת מיקוח מול ספקים שונים. בהקשר זה, פנייה אל חברה לארגון חתונות, כמו בבקה הנהדרים למשל, יכולה גם לחסוך לכם לא מעט כאב ראש וגם כסף! מומלץ בחום לבדוק את האפשרות.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *