איך תבחרי מתנות לגבר שלך?

מתנות לגבר

לעיתים, קניית מתנה לגבר היא אינה משימה פשוטה. בעוד שנשים יכולות ליהנות משלל מתנות, כמו למשל בשמים, תכשיטים ומוצרי טואליקה, הרי שלעיתים, נדמה כי מבחר המתנות לגבר הינו מוגבל. הרי לפניכם מספר הצעות למתנות שכל גבר ישמח לקבל.

אלכוהול ומוצריו

כמעט ולא קיימים גברים שלא שותים כוסית אלכוהול מפעם לפעם. אם הגבר לו אתם מעוניינים לקנות את המתנה הינו חובב אלכוהול מושבע, ניתן לקנות לו בקבוק יין איכותי, ליקר, או כל סוג של אלכוהול אותו הוא מעדיף. למתנה זו ניתן לצרף שתי כוסות אלכוהול, כוסות שוטים או משחק שתייה מגניב כלשהו. מדובר הן במתנה שימושית ממנה הגבר יוכל ליהנות, והן במתנה מקורית, שתעלה חיוך על שפתיו. צפו בקטלוג מתנות לגבר באתר Present Simple.

ארנק טוב

כל אדם זקוק לארנק טוב. היות ומרבית הגברים אינם יוצאים לשופינג באותה תדירות בה יוצאות נשים לקניות, הרי שלעיתים, יוצא מצב בו הגבר מסתובב עם ארנק מרופט וקרוע במשך זמן רב כיוון שהתרגל אליו, או לחילופין, כיוון שלא מצא זמן להחליפו. אם מצב זה מוכר לכם היטב מהגבר לו אתם מעוניינים לרכוש מתנה, ניתן לחפש לו ארנק איכותי, כזה שישמש אותו במשך זמן רב ולא ייקרע בקלות. חשוב להבין כי ארנק איכותי הינו לאו דווקא ארנק העשוי עור, וקיים מגוון רחב של ארנקים יפים ואיכותיים אותם ניתן לרכוש לגבר, כך שיוכל ליהנות מהארנק במשך שנים רבות.

מתנה סקסית

אין גבר שאינו נהנה ממתנה סקסית, הניתנת לו על ידי בת זוגתו. אם את בת הזוג של הגבר ואת מעוניינת לקנות לו מתנה סקסית, דעי כי קיימות שלל מתנות סקסיות אותן תוכלי לרכוש לבן זוגך: החל מפעמון עם הכיתוב "ring for sex" ועד למשחקי קופסא, קוביות מדליקות של קאמה סוטרה, משחקי לוח וכדומה.

שימושיות היא שם המשחק

כיצורים פרקטיים במיוחד, חשוב להבין כי גברים נהנים ממתנות אותן הם יוכלו לשים לכדי שימוש. לכן, בעת קניית המתנה, חשוב לוודא כי היא שימושית וכי הגבר יוכל ליהנות ממנה למשך שנים רבות, או לחילופין, לוודא שמדובר במתנה לה הגבר באמת זקוק.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *