פיגמנטציה בשפם – איך מתמודדים?

פיגמנטציה בשפם

עם השנים אנחנו נחשפים לנזקי מזג האוויר ובנוסף לכך הגיל, תנאי המחייה, מצבים פיזיים שונים כגון לידה, מחלה, עישון או כל תהליך אחר שמשפיע על הגוף, עושים את שלהם.

כתוצאה מכל אלה העור שלנו נפגע ובחורף כשהשיזוף יורד אנחנו יכולים להבחין בפיגמנטציה במקומות שונים בגוף ובפנים. האבסורד הוא שהפיגמנטציה היא זו שמגנה על העור שלנו מפני קרנית השמש, אך לצערנו בו בבד משאירה "צלקות" לא אסתטיות. אחת הסיבות השכיחות לכתמי העור היא מלזמה, אשר בדרך כלל מתיישבת על המצח, סנטר, לחיים ומעל השפה העליונה, כלומר פיגמנטציה בשפם. הפיגמנטציה הספציפית הזו קיימת לרוב אצל נשים, אשר בעבר עברו טיפולים של הסרת שיער בלייזר או בזמן ההיריון מפאת נטילת גלולות למניעת היריון עם שילוב של שמש, אלרגיה לתרופות ובשמים.

איך מסירים פיגמנטציה?

מאחר שאנחנו נמצאים במדינה שטופת שמש, הפיגמנטציה לרוב קיימת ורק במהלך החורף היא נרגעת, אך כל עוד היא הופיעה היא תישאר אתכם עד גיל המעבר. אין ספק כי בכדי להימנע מתופעה של פיגמנטציה בשפם חשוב להישמר מפני קרני השמש, למרוח קרם הגנה ולחבוש כובע, אך בנוסף לכך ניתן למרוח על העור תכשירים מבהירים, שיתערבו בתהליך יצירת המלנין ויאטו את הקצב. ההמלצה היא לעבור את הטיפול במהלך החורף, מאחר שעדיף כמה שפחות להיחשף לקרני שמש חמות במהלך הטיפול. מוצרי פרפקט ביוטי יספקו עבורך את הטיפול היעיל ביותר, עבור כל סוג של פיגמנטציה, אם פיגמנטציה בשפם, בסנטר, במצח ובכלל בכל מקום אחר בגוף.

באתר של Perfect Treatment ניתן למצוא מידע נוסף על כך.

מוצרים מקצועיים

את החומר יש למרוח מדי ערב למשך תקופה מסוימת ולהמתין לתוצאות, כאשר עבור כל אדם הטיפול יעבוד בקצב שונה. הכול תלוי במצב הפיגמנט, האם הוא שטחי או עמוק, בצבע העור, בגיל ובחשיפה היומיומית לשמש במהלך תקופת הטיפול. עם הזמן העור מתרגל לטיפול ואז ניתן לשנות את הריכוזים עם השגחה, כך שהתהליך יגדל ויאיץ את הניקוי. אל תהיו סקפטיים כאשר מדובר במוצרים של פרפקט ביוטי, כאשר כל מוצר עומד בתקן ועבר בדיקה של משרד הבריאות. הגיע הזמן לשים קץ לפיגמנטציה ולהתגאות בעור פנים חלק ויפה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *