כשהנישואין עולים על שרטון – עורך דין גירושין

lawyer

אחד מתוך שלושה זוגות בישראל מתגרש. הליך הגירושין יכול להיות הליך קצר או ארוך, נעים או מכוער, אך בבסיסו הליך זה מיועד למצוא את החלוקה המיטבית של הרכוש, משמורת הילדים והכספים המשותפים בין בני הזוג. עורך דין גירושין מטרתו להוביל את ההליך ולהגן על רצונותיו וצרכיו של כל צד.

איך לבחור עורך דין גירושין?

בחירה של עורך דין שייעץ וייצג בהליך גירושין הינה החלטה משמעותית ביותר, בעלת השפעות גורליות לאורך זמן. בהתאם, בעת בחירת עורך דין גירושין כדאי לבחון את יתרונותיו והתאמתו לקוח, כך למשל, חלק מהלקוחות יחפשו עורך דין סטנדרטי הפועל בצורה הבנאלית והפשוטה  ואחרים יחפשו עורך דין ממולח הפועל בצורה אסטרטגית.

בבחירת עורך דין שייצג אתכם בהליך הגירושין כדאי לבחון המלצות של מכרים (רצוי ממקור ראשון), הצלחות עבר בתיקי גירושין קודמים, ניסיונו ומקצועיותו (לעיתים יותר מידי ניסיון לאו דווקא מבשר טובות, כדאי ורצוי לחפש אחר ניסיון של מספר שנים ולא עשרות), מהי אסטרטגיית העבודה שהוא מציע, פתיחות מחשבתית, חיבור אישי אליכם ולתיקי שאתם מציגים, עלויות עבודה (האם גבה כסף על פגישה ההכרות או לא, האם משלמים לו באחוזים או תשלום נפרד, גביה לפי שעה או עבור כל הטיפול בתיק) ועוד.

בנוסף, חשוב להבין, עו"ד איננו קוסם ואיננו קורא עתידות ולכן, אין טעם לבחור באיש מקצוע המתחייב לכם על הצלחה בטוחה, אלא, לבחור באחד אשר אומר מפורשות שהוא מאמין בתיק ויעשה כל שביכולתו להוביל אתכם לסיום הפרשה כשידכם על העליונה.

שירותיו של עורך דין גירושין:

עורך דין העוסק בתיקי גירושין הינו עו"ד בתחום דיני המשפחה היכול לעבוד באופן עצמאי או כחלק ממשרד עורכי דין (קטן, בינוני וגדול). במהלך עבודתו נחשב כאיש הסוד של לקוחותיו ומעניק חיסיון מוחלט לכל חומר ומידע. מטרתו הראשונית בכל תיק לאסוף כמה שיותר מידע רלוונטי במטרה לבנות את התיק בצורה שתציג את לקוחותיו בצורה המיטבית ביותר.

עו"ד לתיקי גירושין לרוב איננו מגיע לבית משפט ויכול להציע אפשרויות ביניים כגון גישור או פשרה. מטרתו הסופית של עורך הדין להוביל לניסוח וחתימה על הסכם גירושין, הסכם זה הינו חוזה בין בני הזוג המסדיר את סיום הנישואין בהיבטים של משמורת ילדים, תשלומי מזונות, הסדרי ראייה, חלוקת כספים ורכוש. בסיום הליך החתימה, מוגש ההסכם לבית הדין לענייני משפחה ומקבל תוקף של פסק דין מחייב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *