נעלי נשים

נעלי נשים

ישנו מגוון רחב של נעלי נשים אלגנטיות. ניתן לחלק את נעלי הנשים לקבוצות. לכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות. כל אישה צריכה להחליט על בחירת נעלי נשים לפי צרכיה האישיים.

כדי לקבל כלים להחלטה נבונה, נסקור את קבוצות הנעליים השונות:

  1. נעלי עקב– נעלי עקב, הן נעליים מאוד ייצוגיות, אך לא תמיד נוחות. למי כדאי ללבוש נעלי עקב? לנשות עסקים מומלץ בעת פגישה עסקית ללבוש נעלי עקב.

לנעלי עקב יכול להיות אפקט מכירה– מהי מכירה? מכירה היא סוג של עסקה. כאשר אשה הולכת לפגישת עסקים, תוצאת פגישה של שיתוף פעולה עסקי או מכירתי היא פעולה מוכרת. כיצד תגיע האשה לפעולה המוכרת. ללבוש האשה בעת הפגישה העסקית, יש השפעה חשובה מאוד בתת מודע. כאשר האשה נראת אלגנטית, ועם מראה של "ביזנס וומן", אזי הצד השני מרגיש בתת מודע שמדובר ב"ביזנס וומן" רצינית, ויש על מי לסמוך, ונוצר הרצון של הצד השני להקשיב ל"ביזנס וומן". לכן כדאי מאוד לאשה לפני פגישת עסקים חשובה ללבוש נעלי עקב.

להיראות יפה באירוע– גם בעת אירוע משפחתי, חשוב לאישה להיראות יפה. נשים עם אופי ולבוש אלגנטי, יעדיפו ללבוש נעלי עקב איכותיות ויוקרתיות, בעת אירוע משפחתי, או אירוע עסקי, או אירוע הקשור למקום עבודתן.

  1. מגפונים– מגפונים מתאימים לנשים הרוצות ללבוש נעליים אלגנטיות, אך נוחות. לרוב, לא יהיו אלו נשות עסקים, אך הן יהיו נשים שיוצאות לעבודה, ולבילוי עם חברות, ושחשוב להן להיראות יפה. המגפונים הן נוחות ללבישה, והעקב שלהן נמוך, או שטח לגמרי. ישנן מגפונים עם סוליה גבוהה, שנותנות הגבהה ללובשת אותן.

מגפונים עם עקב– מגפונים עם עקב, מתאים לנשים הלובשות עקב, ורוצות ללבוש עקב גם בחורף. ישנם מגפונים עם עקב גבוה. מגפונים אלו, יתנו לנשים חימום טוב לרגל בחורף.

  1. נעלי בלרינה– נעלים אלו מזכירות מעט מבנה של נעלי בלרינה. נעלים אלו נקראות בכינוי נוסף המוכר לנו "נעלי סירה". מגפיים אלו מתאימות לנשים הרוצות להיראות "נשי" ואלגנטי, אך לא רוצות ללבוש נעלי עקב. יש/נם נעלי בלרינה מתקפלות, המתאימות עבור רקדניות. נעליים אלו מתאימות לשיעורי בלט.
  2. נעליים עם עקב שטוח: ישנם 2 סוגי נעליים עם עקב שטוח:
  • נעליים פשוטות– נעלי עור פשוטות. נעליים אלו יהיו בעלי סגנון גברי מעט, ומתאימות לנשים שאוהבות נעלי עור פשוטות.
  • נעליים יוקרתיות– אלו נעליים עם ציפוי יוקרתי ונוצץ. ישנם סוגים שונים של אפקטים זוהרים ונוצצים על נעליים יוקרתיות.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *