מסיבת רווקות

מסיבת רווקות

מסיבת רווקת היא מסיבה חשובה מאוד אשר מסמלת את סיום תקופת הרווקות ותחילתה של תקופה חדשה. רגע לפני החתונה מארגנות החברות הטובות מסיבה עבור החברה הטובה שבקרוב תהפוך לאישה נשואה. כאשר המסיבה תמיד כוללת מופע מרכזי שהרווקה לא יודעת עליו, זה יכול להיות סקסולוגית, חשפן, מיסטיקנית ועוד.

כמה מילים על מסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא מסיבה חשובה עבור הכלה לעתיד. עצם כך שהיא לא מודעת למה שהיא הולכת לחוות בערב שכולו בנות עושה את ההפתעה. הצלחת המסיבה תלויה בארגון שנכון של החברות ובשיתוף פעולה לגבי המקום, האוכל ומופע מרכזי שיהיה במהלך הערב. ארגון נכון של מסיבת רווקות מתחיל בארגון נכון של זמן, ולמה הכוונה? על מנת לעשות מסיבת רווקות מהסרטים, חייבים לתכנן אותה כמה חודשים מראש. וזאת מאחר שישנם הרבה מאוד פרטים לסגור מראש כמו מקום האירוע, איזה אוכל יוגש? איזה שתייה תהיה? האם יהיה בר או לא? איזה מופע מרכזי כדאי להביא? מסיבה זאת דורשת משאבים רבים ונכונות מצד החברות הטובה והן מבחינה כספית, על מנת להרים אירוע זה. מאחר שהארגון דורש זמן חשוב להתחיל אותו מבעוד מועד ולא להילחץ בדקה ה-90 שרוב הדברים לא סגורים.

כמה טיפים לבני בחירת הלוקשיין

בטרם תחליטו על בחירת מקום חשוב שתאמצו לכן מספר טיפים חשובים.

קחו בחשבון את מספר הבנות שישתתפו במסיבה ובחרו מקום אשר מקובל על כולכן ושיתאים לחברה שמתחתנת. בדקו שישנן הפעלות המתאימות לכן, וכן שהמקום מתאים אף למספר בנות מצומצם.

ארגנו את הסידורים כמו אוכל,שתייה, מקום, מופע כמה חודשים מראש. הקציבו כל נושא זמן מסוים על מנת שלא תהיו בלחץ לקראת האירוע הקרב.

היו יצירתיות עם דמיון מפותח ויצירתי, ככל שתהיו יותר מקוריות ותעזו כך המסיבה שלכן תהיה יותר כיפית ובלתי נשכחת.

איזה אופציות קיימות בפנינו למסיבת רווקות

ניתן לחגוג את מסיבת הרווקות בכמה צורות שונות. יש כאלו שיעדיפו לחגוג בספא עם עיסויים מפנקים, אוכל ושתייה ומוזיקה טובה. אחרות יעדיפו לחגוג בבר דאנס או מועדון לאור מוזיקת ריקודים, וחלק יעדיפו לחגוג בבית עם חשפן טוב, מיסטיקנית, או סקסולוגית או בטיול ביאכטה עם החברות. כך שקיימות לא מעט אופציות לחגיגת מסיבת רווקות. כמו כן חשוב שתדעו מה עשוי להביך את הכלה לעתיד ולא להזמין זאת, עדיף להביא לכלה לעתיד משהו שהיא תתחבר אליו ולא יביך אותה. כך שאם החברה שלכן מתחברת למיסטיקה יתאים לכן ערב בנות עם מיסטיקנית שתחזה את העתיד של הרווקה שעומדת להיות נשואה בקרוב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *