אביזרי בטיחות לילדים

אביזרי בטיחות לילדים

אין ספק כי ילדים הינה המתנה הגדולה ביותר שנוכל לתת לעצמנו במהלך חיינו. ככאלה, אנו שומרים עליהם מכל משמר, כל הזמן. על אף מה שנהוג לחשוב, לעיתים קרובות, דווקא הסכנות הגדולות ביותר אורבות לילדים בפרטיות ביתנו. כך, למשל, יכול ילדנו להחליק במקלחת, ליפול מהמיטה ועוד. בדיוק מסיבה זו, קיימים אביזרי בטיחות לילדים לבית. הרי לפניכם כמה דוגמאות נפוצות לאביזרים כאלה.

נועלי ארונות ומגירות

נועלי ארונות ומגירות מאפשרים לנו הן לשמור על ילדינו, והן לשמור על תכולת הארונות והמגירות בבית. על אף שנהוג לחשוב שאין שום נזק ממשי בפתיחת ארונות ומגירות פרט לבלאגן שנוצר בעקבות כך, הרי שלעיתים, המגירות אינן מחוזקות דיין או שהן נשלפות החוצה. במקרים רבים ובייחוד בגילאים צעירים, ילדים מתקשים לשלוט על העוצמה בה הם מבצעים דברים, וכך, יכול ילדיכם לפתוח בחוזקה מגירה נשלפת שעלולה ליפול עליו בסופו של דבר. מסיבה זו, נועלי ארונות ומגירות מהווים מוצר חובה בכל החדרים בבית: במטבח, בחדרי השינה, בסלון ועוד.

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות הינו מעקה המותקן בעיקר על מיטות. המעקה מאפשר לילדיכם לישון ב"מיטה של גדולים" מחד, אך שומר עליו היטב מפני נפילה מאידך. באופן זה, יכול ילדיכם להתרגל לישון במיטה רגילה, מבלי שתחששו שהוא יסתובב ויפול בלילה. למעשה, מעקה בטיחות מהווה ממש מוצר של חובה כאשר אנו רוצים לבצע את המעבר מלול למיטה רגילה.

שער בטיחות אוטומטי

שער בטיחות אוטומטי הינו מעין שער אותו ניתן להתקין בבית, ובאמצעותו, למנוע מילדיכם להגיע למקומות אשר אליהם אינכם מעוניינים שיגיע, או לחילופין – מקומות אשר מסוכנים לו. כך, למשל, אם תרצו לבשל במטבח, תוכלו להרחיק בקלות וביעילות את ילדיכם מהסירים החמים או הסכינים החדות. שער בטיחות זה עשוי גם לאפשר לילדיכם לשחק בתוך שטח מוגדר שבניתם לו בעזרת השער לצורך המשחק, מבלי שתצטרכו לחשוש שיפול או שייגע בחפצים מסוכנים.

מדבקות לאמבטיה למניעת החלקה

מדבקות לאמבטיה למניעת החלקה אינן רק מוצר יעיל עבור ילדים, אלא עבור כל הגילאים. באופן זה, תוכלו לקלח את ילדיכם מבלי לחשוש שהוא יחליק במקלחת, עניין המסייע במניעת "תאונות מקלחת" רבות. את המדבקות ניתן להשיג בשלל עיצובים, או אף כשטיחון למקלחת.

מגיני שקעים

מטבעם, ילדים הם סקרנים מאוד, ומסיבה זו, בייחוד בשלבים המוקדים של חייהם, הם נוטים לגעת בכל דבר. מגיני שקעים הינם אמצעי בטיחות חשוב ביותר לבית, שכן הם מונעים מילדיכם להכניס את אצבעותיהם לתוך השקע החשמלי ומסייעים במניעת התחשמלות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *