איך להיראות מהממת באירוע בלי לגנוב את ההצגה?

אופנת נשים

בואי נהיה כנות לרגע, טוב? כמעט כולנו מתלבשות בשביל לשמוע את ה-WOWWW המיוחל הזה, שעובר בין המוזמנים, כשאת נכנסת לאולם... עבור רובנו, זה הדלק המניע, זו המוטיבציה לעמוד מול המראה שעות, להתלבט, ללבוש בגד, לפשוט בגד, להוסיף לו חגורה, להתאים לו עגילים, להוסיף שרשרת…

אבל, ישנם אירועים בהם גניבת ההצגה נחשבת ללא מנומסת, שלא נאמר הפרה בוטה של כללי ההתנהגות הנפוצים והמצופים ממך בהם. להלן כמה טיפים באדיבות האתר 7pro.

על מה אנחנו מדברים?

ניקח, למשל, חתונה של חברה טובה או בת משפחה. כמו שאנחנו יודעות, יום החתונה הוא משאת ליבה של כמעט כל אישה, מאז ילדותה. זה היום "שלה" להיראות מיליון דולר, להיות הכי פצצתית שיש, להיות במוקד תשומת הלב. לא רק שהסטת תשומת הלב אליך עלולה לגרום לה מבוכה, היא עלולה אף לגרום קרע ביניכן. הרי את לא היית רוצה לעמוד במקומה, ביום שחשוב לך.

או, דוגמא נוספת, אירוע עסקי של מקום העבודה שלך או של בן זוגך. לאירועים עסקיים ישנם קודי לבוש והתנהגות מסוימים, אשר משתנים בין ארגון אחד למשנהו. כניסה לאולם בחצאית מיני קצרצרה, החושפת רגליים ארוכות שזופות, עלולה להתקבל בעין שיפוטית למדי, במידה וקוד הלבוש הנהוג בארגון באירועים מסוג זה הוא שמרני ומחויט.

איך תדעי אם מותר לך להתלבש ל-WOWWW או לא?

האבחנה בין אירועים בהם את חייבת למתן את עצמך לבין אירועים בהם ה-WOWWW הוא לגיטימי היא דקה מאד, ולא תמיד תוכלי לדעת בעצמך באיזה מן הסוגים מדובר, במידה ולא צוין  במפורש על ההזמנה. לכן, מומלץ תמיד לשאול ולהתייעץ עם בעלי/בעלות ניסיון בתחום. כאשר מדובר באירוע עסקי ראשון שלך, למשל, תמיד תוכלי לשאול עובדת או בת זוג של חבר העובד בארגון ולהיעזר בה בהכוונה של הניואנסים הדקים בקוד הלבוש.

מה את כן יכולה לעשות?

אף אחד לא מצפה (או יצפה) ממך לעטות רעלה על פניך או ללבוש שמלת שק. את יכולה למשוך את תשומת הלב אליך בדרך עקיפה ושקטה, מבלי להאפיל ולגרום לפיצוץ אטומי.

איך?

בקלות רבה. מתני את ההופעה הכוללת במעט, אולם היעזרי באקססוריז המתאימים. למשל, אם נחזור לדוגמת האירוע העסקי: את יכולה לשבור את הדפוס המשעמם של הלבוש המחויט וה"מרובע" בסיכה מיוחדת או במטפחת צוואר צבעונית (בקשירה בסגנון הדיילות). כך, את עדיין נראית וחשה מיוחדת ויוצאת דופן, אבל אינך מצהירה על כך בראש חוצות או מושכת אליך אש לא ידידותית.

לסיכום:

אין פדיחה גדולה לאישה כפדיחה של לבוש לא מתאים באירוע, לכן, נסי לברר מראש מה מצופה ממך. במידה ולא הצלחת להשיג את המידע, העדיפי לבוש סולידי (אשר לרוב יתקבל בעין יפה) על פני לבוש מושך תשומת לב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *