הגדלת חזה – כל מה שצריך לדעת

הגדלת חזה

הרצון להקניית פרופורציות לגוף הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. המאה העשרים ואחת הביאה עמה את האופציה להקנות פרופורציות וסימטריות לגוף שלנו, ולשמחתנו הרבה, בכל יום ישנם חידושים בתחום. בכל הנוגע לניתוחי קוסמטיים קיימת כיום אופציה ליהנות מניתוחי חזה מתקדמים ביניהם גם הגדלת חזה. אז מה צריך לדעת על הגדלת חזה? הכל בהמשך.

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

הגדלת חזה הוא ניתוח המתאים לנשים שמעוניינות להקנות מראה חושני ונשי לגופן, תוך הקניית פרופורציות, ומידות שיכולות להחמיא להן יותר. הגדלת חזה ניתן לבצע החל מגילאי שבע עשרה, אך אם ישנה סיבה אסתטית דחופה כמו עיוות בחזה או מצב של אי סימטריה – ניתן לבצע את הניתוח מוקדם יותר.

כיצד מתבצע תהליך הגדלת חזה?

ניתוחים פלסטיים מכל סוג תמיד יתחילו עם פגישת ייעוץ שתקדים לניתוח. הפגישה תתקיים עם רופא מומחה אשר יחד עם המטופלת יבינו מהו גודל השתל המתאים ביותר לגופה, מה הציפיות של המטופלת ומהי שיטת הניתוח המתאימה לה ביותר. הרופא המנתח יסביר למטופלת על מהלך הניתוח, הפרוצדורה, השפעת הניתוח על התחושות בחזה וזמן האשפוז.

כיצד מתבצע ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח זה נעשה באמצעות החדרת שתלים לכיס השד, וכיום ישנן 3 שיטות לבצע את הניתוח:

  • חיתוך תת שדי – שיטה זאת הינה שיטה בה מתבצע חתך בקפל הנמצא מתחת לשד. החתך הינו באורך של 4-5 סנטימטרים, והוא מותיר צלקת עדינה.
  • חתך בבית השחי – ניתוח זה נעשה עם חתך בבית השחי. הניתוח פחות מומלץ משום שהוא עלול להותיר שטפי דם וצלקות של 3-4 סנטימטרים
  • חתך בעטרת השד – אחד הניתוחים המועדפים על מטופלות רבות, בו נעשה חתך קטן של 3 סנטימטרים בחלק התחתון של עטרת השד. בצורה זאת ניתן לסגור את כלי הדם בצורה מוצלחת עם צלקת קטנה שכמעט ולא רואים.

מהו אורכו של ניתוח מסוג זה?

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח שנחשב לא מסובך, והוא נמשך עד שעתיים. הניתוח נעשה בהרדמה מלאה, עם התאוששות של כמה שעות. לאחר הניתוח ישנה תקופת החלמה שנמשכת עד שבועיים. בנוסף, יש להגיע לאחר הניתוח להסרת תפרים לפי הוראות המנתח.

חשוב לדעת!

לעיתים התוצאות של ניתוח הגדלת שדיים מתגבשות רק לאחר חודש. לעיתים השד נראה מעט חבול או לא בגודל הרצוי, אך לאחר שבועיים ניתן לחזות במראה המבוקש והמושלם של השד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *