מה זה מגנזיום ולמה אנחנו צריכים אותו?

ויטמינים

לצערנו, למרות הרצון העז ליצור מודעות בקרב כמה שיותר אנשים באוכלוסייה, לא לכולם יש את הסובלנות להקשיב ולהכיל את המידע החשוב, שיכול לסייע לא רק להם, אלא במיוחד לילדים שלהם. אורח חיים בריא זו מטרה נעלה, לשמה יש לספוג כמה שיותר מידע וכמובן להנחיל את המידע על הפעולות היומיומיות בבית ובמיוחד במטבח. חלק משמעותי מהחיים שלנו הוא ללא ספק האוכל שאנחנו אוכלים, בכל רגע ביום, מה שאומר כי האוכל הוא גורם מספר אחד לבריאות הגוף שלנו, אך מצד שני הוא גם גורם מספר אחד למחלות שלנו. תוספי מזון נחשבו בעבר כאוכל לעשירים, אך כיום כשהמודעות לאורח חיים בריא הרבה יותר מפותחת, אנשים צורכים תוספי מזון בהתאם למצבם הגופני ולעיתים גם הרופאים הקונבנציונאליים ימליצו על תוספי מזון, לדוגמא מגנזיום שהמחסור בו יכול לגרום למצבים לא נעימים כמו נדודי שינה, דיכאון, אסטמה, חולשת שרירים, הפרעות במעיים, כולסטרול גבוה, טרשת עורקים ועוד.

השאלה היא מהיכן נוכל לצרוך מגנזיום באופן טבעי?

התשובה לכך היא לא נעימה מאחר שלאנשים רבים כיום יש מחסור זה וזאת מאחר שמאוד קשה לספוג מגנזיום, במיוחד שהמים על פני הקרקע עוברים טיהור והתפלה, הירקות הירוקים סופגים חומרי הדברה, האוכל שלנו עובר עיבוד וכן עוד ועוד פעולות שאנחנו בני האדם עושים, שגורמות למים ולמזון שאנחנו צורכים לאבד מגנזיום ולמנוע מאיתנו לקבל אותו. מגנזיום הוא מינרל מאוד חשוב ועל כל אחד ואחת מאיתנו לצרוך כמות מסוימת שלו ביום, בכדי להימנע מתופעות לא נעימות כפי שהצגנו בפסקה הראשונה. מאחר שכאמור אין אנחנו מצליחים לצרוך באופן טבעי את הכמות הרצויה ביום, מומלץ לצרוך מגנזיום טבעי בקפסולה, שייספג בצורה הטובה ביותר בגוף שלנו ובגוף של הקטנטנים.

איזה מגנזיום לקנות?

לידיעתכם, מגנזיום פועל להרפיית שרירים, מונע מיגרנות, שומר על הלב שלנו ולרוב גם מונע התפתחות של מחלות לב. בנוסף, המגנזיום מונע התפתחות של סוכרת מסוג 2, מביא לשיפור הכושר הגופני וכמובן מעניק לנו תחושת שלווה ורוגע. במידה ואתם לא בטוחים איזה מגנזיום לבחור כתוסף מזון, שימו לב כי יש מספר סוגים של מגנזיום, כל אחד בנוי מרכיבים שונים בעלי ריכוז שונה. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, לרכוש מגנזיום מחנויות מוכרות ומורשות, להימנע מחיפוש אחר מוצר זול ולא איכותי, מאחר שזה יכול לעשות עבורכם את הפעולה ההפוכה ולגרום לכם לחשוב שאכן אתם מוגנים.

למידע מקיף על מגנזיום מומלץ.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *