דרכים שונות להגן על בניין משריפה

דלתות אש

כל מי שיצא לו להיות בשרפה שהתרחשה בדרגות קושי שונות יודע לומר: זו תופעה נוראית, מפחידה שלא קל להתמודד איתה. לכן ברור מדוע צריך לעשות הכול לא רק כדי להימנע משריפות במקומות סגורים, אלא גם כדי לעשות הכול כדי לעצור את השריפה אם היא כבר החלה. אחת מהדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי התקנה של דלתות אש, שיטה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. מדובר על דתות עמידות ביותר, אמינות וכאלה שבעיקר נותנות לנו עוד זמן לברוח מהמקום, להתרחק ממנו ולהגן על עצמנו. לכן ברור מדוע גם אתם רוצים להתקין דלתות כאלה במשרד שלכם, קל וחומר אם מדובר על בניין שיש בו עובדים רבים.

הכירו את האפשרויות הקיימות

כפי שקורה בתחומים רבים אחרים בעידן שבו אנחנו חיים, גם בתחום של דלתות אש יש מספר סוגים ואופציות שביניהן ניתן לבחור. לכן ההמלצה הראשונה היא קודם כל להכיר את האפשרויות הקיימות, כמו לדוגמא:

  • דלתות מבוקרות
  • דלתות אקוסטיות
  • דלתות ביטחון מוסדיות ועוד

מטרתן של כל הדלתות האלה היא זהה: לעצור ולבלום את האש מלהתקדם אל האזור שבו אנשים נמצאים. השילוש בין דלת אש איכותית, מערכות לגילוי ולכיבוי אש זה השילוב המנצח שהרבה פעמים יוכל לא רק להציל את המבנה אלא גם להציל חיים.

למידע נוסף ומגוון דלתות אש.

איכות הדלתות

מה שכן כדאי לכם להקפיד עליו כשאתם רוצים לקנות דלתות לבניין שממנו אתם עובדים, זו שאלת האיכות. איכות זו לא מילה גסה, לא כאשר מדברים על דלתות ליופי ולא כאשר מדברים על דלתות שמטרתן להגן על המבנה מפני אש. לכן חשוב לבדוק לאיזו חברה אתם פונים, ממה הדלת עשוי ועד כמה היא באמת תהייה עמידה ברגע האמת.

+Google של רב בריח

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *