חדרי ילדים

חדרי ילדים

כהורים אנחנו רוצים תמיד להעניק לילדים שלנו את הטוב ביותר. הרצון הזה מתחיל עוד מהדבר הבסיסי ביותר, והוא כמובן החדר שינה שלהם בו הם מעבירים את כל שעות השינה בלילה וגם כמה שעות במהלך היום. כדי שהם ירגישו נעים בחדר הפרטי שלהם, אנו מקפידים על העיצוב שלו בהתאם כך שיהיה כמה שיותר מזמין וחמים ויעניק להם הרגשה ביתית.

חדרי ילדים מעוצבים בהתאם לגיל הילד, כך שהעיצוב המתאים תלוי בסוג הריהוט וכל האלמנטים שנמצאים בו. כמובן שחדרי תינוקות וילדים קטנים שונים לחלוטין מעיצוב של חדרים לילדים גדולים ובני נוער, ולכן יש לבחור את הריהוט המתאים לכל חדר ועל פי צרכיו של הילד. דוגמאות והמלצות לעיצוב ניתן למצוא כאן.

חדר לתינוק

כדי לעצב חדר מתאים לתינוק, חשוב קודם כל לבחור את הריהוט ההכרחי עבורו. מיטת תינוק איכותית ומרווחת, שידת החתלה ו\או אחסון וגם ארון בגדים בו כל הבגדים יהיו מסודרים. אם מדובר על תינוק קטן בן כמה חודשים, מומלץ להוסיף לחדר גם כורסת הנקה נוחה עבור האמא המניקה או עבור ההורה שמאכיל את הילד באמצע הלילה. באמצעות הכורסה ההורים לא צריכים להוציא את הילד מהחדר החשוך והנעים בו הוא ישן, וגם להורים יש מקום נוח ונעים לשבת ולהאכיל את הילד במהלך השעות הקטנות של הלילה.

לתינוקות מעט יותר גדולים, מעל גיל שנה לדוגמה, כדאי להוסיף גם אבזור נוסף שישמש אותם כמו שטיחים גדולים ונעימים עליהם הם יכולים לשחק, קופסאות אחסון לצעצועים שלהם וגם שולחן או כורסא קטנים המתאימים למידותיהם עליהם הם יכולים לשבת ולשחק.

חדר לבני נוער

כדי לעצב את חדרי הנוער, ניתן פשוט להתייעץ איתם בנוגע לקונספט ולעיצוב שהם רוצים שיהיה בחדרם. כיוון שבני נוער נוהגים לבלות את רוב שעות הפנאי שלהם בחדר לבד או עם חברים, חשוב להקפיד על בחירת ריהוט איכותי ואורטופדי שיעניק להם נוחות מרבית.

בין פריטי הריהוט ההכרחיים לצרכי בני הנוער ישנם שולחנות הכתיבה עליהם הם עושים עבודות ושיעורי בית, שידה מעוצבת עליה יונח המחשב, מיטה מרווחת עם מזרן איכותי, ארון בגדים גדול מספיק שיכיל את כל פריטי הלבוש וכמובן כיסא מתכוונן ונוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *