לקראת הקיץ: עגילים צבעוניים שישדרגו לך את המראה

עגילים מעוצבים

כבר באביב ניתן ליהנות מפריחה מרהיבה של צמחים צבעוניים, שמאותתים על בואו הקרב של הקיץ. ואם כבר קיץ אז הגיע הזמן להביע אותו באמצעות חיצוניות בולטת, בבגדים נועזים ובתכשיטים מלאים בצבע ובייחוד.

בשונה מהרגיל, בקיץ כיף להשתולל בבחירת הסטייל, לכן זה הזמן לענוד עגילים צבעוניים שישדרגו לך את המראה. אומנם אנחנו רגילות לראות את עגילי הזהב או הכסף, אך כדי לשדרג את המראה ולא להיראות כמו כולן, עגילים צבעוניים יעשו את העבודה. אם עגילי עלי כותרת סחלב או אם עגילי עלי במבוק, לכל אחד מהם יש סגנון מיוחד שלא ניתן לראות אצל כל אחת, מה שיכול להעיד על אופי עם אמירה.

עגילים אופנתיים

האופנה הישראלית התפתחה כאין ערוך בשנים האחרונות, נראה כי מעצבים צעירים צצים כמו פטריות אחרי הגשם ומביאים עימם הרבה תוכן חדש, יוצרים אופנה מיוחדת ושונה מהשאר. עגילים צבעוניים יכולים לשדרג באופן משמעותי את ההופעה, כך שאם החלטת ללבוש שחור לאירוע ונראה לך קצת משעמם, עגילים צבעוניים יוכלו לשפר בצורה משמעותית את המראה, ליצור עבורך מראה אופנתי ומלא בשיק. עגילים הם ללא ספק פריט אופנתי, בעזרתו ניתן לשדרג כל הופעה, אפילו את ההופעה המשעממת ביותר.

לפרטים נוספים ומגוון עגילים מעוצבים. אם יש לכם חברים בחו"ל שזה יכול לעניין אותם, שילחו אותם לחנות באטסי.

להתחדש בקיץ

הקיץ הזה זה הזמן להתחדש בהופעה עם צבע שיכניס אותך לאווירה קיצית, יגרום לך ליהנות ממוסיקה שמחה ויהפוך את ארון הבגדים לאחד המקומות השמחים בבית. ברכישת עגילים מומלץ לוודא כי העגילים מצופים בזהב, כך שלא תיגרם לך אינפקציה לא רצויה. כידוע, יש נשים רבות שאלרגיות למתכות שונות, אלא אם כן הן מצופות בזהב או בסגסוגת איכותית אחרת. אם כבר את רוכשת לעצמך עגילים לקיץ, זו סיבה מספיק טובה לרכוש במתנה עגילים לאמא, לאחות או לחברה טובה. היופי בטבע הוא מגוון הטקסטורות והצבעים, אותם ניתן להעתיק באופן מקורי ויצירתי למוצרים שונים כמו בגדים, חגורות, נעליים וכמובן עגילים. כיום ניתן לראות שימוש ניכר בטקסטורה של הנחש, עמו עושים שימוש הן עבור מעילים, נעליים, חגורות וכן עוד מגוון פריטי לבוש. כל עוד ישנו שימוש בטבע לצורך סגנון, המראה יוצא שמימי ועוצר נשימה ללא ספק. כך, עגילים שמעוצבים כמו סחלב או עגילי במבוק יהפכו לפריט מאוד אופנתי, שלבטח ישמח כל מי שתקבל אותו במתנה. הגיע העת להתרגש מהקיץ השמח, לרענן את המלתחה ולעשות אותה שמחה יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *