מוצרי הדברה לחתולים

מוצרי הדברה לחתולים

פרעושים וקרציות הם מטרד לא קטן לחתולים אשר צריכים להתמודד איתה במיוחד בחודשי הסתיו והקיץ. אך עם חומרי הדברה יעילים ניתן לטפל בבעיית הפרעושים והקרציות תוך זמן קצר, תלוי בכמות הפרעושים והקרציות שיש לחתול שלך. במאמר זה ננסה להבין מהם שיטות ההדברה היעילות ביותר בשוק.

מהם מוצרי הדברה לחתולים?

מוצרי הדברה לחתולים הם מוצרים אשר נועדו לטפל בבעיית הפרעושים והקרציות שיש לחתול. לכל בעל חיים בין אם זה כלב או כל חיה אחרת, נאלץ להתמודד בחייו עם בעיית הפרעושים והקרציות. על מנת לטפל בבעיה זאת קיימים בשוק מגוון מוצרים שונים אשר מטפלים בבעיה זאת. חשוב לטפל בבעיית הפרעושים והקרציות בתחילתה על מנת שנוכל להשתלט עליה תוך זמן קצר. אי טיפול בפרעושים וקרציות עלול לגרום לנזק גם לחתול וגם לך, עד כדי מוות.

אילו מוצרי הדברה לחתולים קיימים?

קיימים מגוון מוצרי הדברה לחתולים. אך בטרם מחליטים על טיפול הדברה, חשוב להתאימו לכלבך. ישנם חומרי הדברה שהחתול שלך יהיה רגיש אליהם עד אלרגי, ולכן עדיף במצב כזה להשתמש בחומרים טבעיים אשר לא יגרמו לאלרגיה ורגישות. במצבים אחרים עדיף להתאים את חומר ההדברה עם היעילות הגבוהה ביותר אשר פועל לאורך זמן. להלן כמה מוצרי הדברה לחתולים אשר קיימים בשוק:

אמפולות של חברות שונות- האמפולות כוללות את חומר ההדברה הפעיל , וכל מה שנותר זה לשפוך את חומר ההדברה לאורך גופו של החתול, ואף להתמקד באזורים בהם יש יותר קרציות ופרעושים, במיוחד באזור הראש והאוזניים שהם המקומות האהובים שהפרעושים והקרציות מתחבאים בהם. עדי במקומות אלה לרסס יותר או לשים יותר טיפות מאמפולה.

קולרים להדברת חתולים – הקולרים מכילים את חומר ההדברה בתוכם, וכל מה שנותר הוא לענוד סביב צווארו של החתול את הקולר. הקולר משחרר את חומר ההדברה בצורה איטית ונשאר לפחות עד 8 חודשים. הקולר היא שיטת הדברה יעילה ביותר מאשר שאר השיטות בשוק. והיא מחסלת ישר את כל הפרעושים והקרציות תוך פרק זמן קצר.

קולרים להדברת חתולים טבעיים- קולרים אלה דומים בפעולתם, רק שהם מכילים חומרים טבעיים שלא מפריעים לכלב. את הקולר עונדים על צווארו של החתול ומרגע הענידה הקולר מתחיל לפעול ופולט חומרים טבעיים לגופו של החתול. חומרים אלה נפלטים באיטיות ונשארים עד 7 חודשים.

תרסיסים להדברה- תרסיסי ההדברה לחתול הם תרסיסים אשר יש לרסס לכל גופו של החתול כמה פעמים על מנת שכל הפרעושים והקרציות ימותו. לעיתים אף ניתן לשלב אמפולות עם תרסיסים לקבלת תוצאות מהירות יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *