מהי גלישת סאפ

גלישת סאפ

בביקורים בחוף הים בצפייה בגולשים החתיכים, תמיד היה נראה לנו כי מדובר בענף שמצריך מאיתנו אחד להיראות טוב, שניים להיות שרירי ויציב, אך שמדברים על סאפ, כלומר גלשן חתירה, אין צורך באף אחד מהקריטריונים ואם בכלל. הסאפ מתאים למבוגרים וטף, כך שהטווח גילאים הוא ענק ונע בין 8-80 ובמידה ואתה מבוגר יותר אך בכושר טוב, אף אחד לא שולל את השתתפותך. מאחר שלא נדרש ידע קודם, גלישת סאפ מתאימה לכולם, ללא קשר לרוחב השרירים או היכולת, אך ההבטחה היא שהסאפ יעניק לכם יציבות, כושר ברמה גבוהה, המון אדרנלין ואפילו שרירים. מידע נוסף על גלישת סאפ ניתן לקבל באתר חברת iSUP וחשוב לזכור כי ההתחלה כמו כל התחלה מצריכה מאמץ ולעיתים הרבה נפילות לתוך המים, אך חשוב לא להתייאש ולראות זאת כאתגר לחיים.

איך מתחילים?

לפני הכול נפגשים עם המדריכה אחד על אחד, נוגעים במים, מתנסים עם הגלשן ומרגישים את השטח. גלשן סאפ הוא גלשן חתירה גדול, עליו עומדים וחותרים באמצעות משוט, אך במידה ואתם זקוקים לפני הכול לצבור ניסיון בעמידה והתייצבות, תוכלו להיתמך במדריכה ולצבור ביטחון לפני שיזרקו אתכם למים תרתי משמע. כבר שנים שגלישת סאפ היא שיגעון בקרב צעירים ומבוגרים, שמצאו לעצמם חיבור מושלם בין כושר גופני לבין אתנחתא מושלמת מהצפייה בים. הגלישה אכן לא מצריכה הרבה מיומנות, אלא להתרגל לגלשן ולשמור על יציבות במים. ימי הקיץ קרבים וכנראה שגם גלשני הסאפ מוכנים לפעולה, מה שיסייע לכם להיות חטובים וגם מאושרים.

גלישת סאפ בריאה לנו?

במהלך גלישת סאפ בגוף עובדים יותר מ-100 שרירים, שרירי חזה, גב, כתף, זרועות, בטן ועוד. ככל שתתאמנו יותר בגלישת סאפ כך השרירים שלכם יתפתחו יותר וכמובן שרירי הליבה שמסייעים ליציבות הגוף. אין ספק כי הפעילות הזו מסייעת במהלך פעולות יומיומיות, במיוחד לגיל מבוגר לאנשים בני 60 פלוס. במידה ועד כה התקשיתם בקימה וישיבה ברכב או אפילו בסלון, אחרי מספר שיעורים תוכלו להרגיש את ההבדל. באמצעות גלישת סאפ כל מערכות הגוף משתפרות, אם מבחינת היכולות האירוביות, תפקודה של המערכת הפרופריוספטית, הקואורדינציה ושיווי המשקל וכן הלאה. תתארו לכם בוקר קיצי, אתם בבגדי גלישה, עומדים על הגלשן ונהנים מהגלים! נכון, אומנם בהתחלה תאלצו ליפול ולקום הרבה, אך תוך זמן קצר תתרגלו ותהפכו למיומנים. גלישת סאפ מצריכה חתירה ללא הפסקות, עם מקטעים קצרים, אך שימו לב שתצטרכו להתמודד הן עם הרוח והן עם הגלים, מלבד השיווי משקל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *