נעלי נשים – הטרנדים של 2016

נעלי נשים

אחרי שביקרנו במסלולים הכי חמים בעולם, ביניהם: פריס, ניו יורק, לונדון ומילאנו, הבאנו אליכם את הטרנדים הכי לוהטים של 2016 בעולם נעלי הנשים. סקרנו צבעים, הדפסים, חומרים ועיצובים וחזרנו עם הרבה בשורות אופנתיות.

חודש האופנה האחרון היה מדהים. על המסלול עשו את הליכת החתול דוגמניות מהממות מולבשות במיטב האופנה העילית, אבל אנחנו התרכזנו ברגלייםוזה מה שגילינו.

נעלי העקב הקלאסיותטוב, הנעליים האלו כנראה לעולם יהיו באופנה, כמו שמלה שחורה קטנה וגולפים. ראינו את נעלי העקב הקלאסיות בכל מקום, רק שהיום הן משתלבות עם מכנסי טייטס צמודים, מכנסיים מתרחבים או מכנסי עור. בין אם בעקבים דקים ובין אם בעקבים עבים נעלי העקב הקלאסיות מככבות גם השנה והן נצחיות.

המגפוניםהמגפונים כאן, והם כאן להשאר. הם פתרון נהדר לסתיו, לאביב ולחורף והם בדיוק בגובה הנכון. זיהינו מגמות מקוריות במשחק עם חומרים דוגמת צמר, פרווה, תחרה ועור, השתוללות מטורפת בנושא צבעיםכתום, שחור, לבן, אדום וסגול, וכן בכל מה שנוגע לעקביםלמשל, עקבים דמויי זכוכית (מישהו אמר סינדרלה???!!!).

Peep-Toeפיפ טו אלו הם נעליים או סנדלים שהבהונות שלנו מציצות מהן. הנעליים האלו נמצאות על כל מסלולי האופנה הנחשבים וגם אי אפשר שלא "לדרוך עליהן" ברחובות. הן מתאימות לכל העונות, למעט החורף הקר. הפיפטו מגיעות בכל מיני ורסיות מעניינות, עם עקבים עבים או דקים בצבעים "רגילים" או עם עקבים בצבע זהב. גם כאן בלטה על המסלולים העבודה עם החומרים השונים, ביניהם: פרווה, עור, זמש ובדי ארגמן.

נעלי תחרהאחד החומרים הכי פופולארים על מסלולי האופנה של 2016 הוא  תחרה. רנסנס התחרה כבר כאן והוא מגיע במלוא הדרו. זיהינו שילובים מהממים בין מראה הגלדיאטור הקשוח לבין העדינות שמגיעה עם תחרה, והתוצאהתשאיר אתכן פעורות פה. התחרה הופיעה בשלל צורות: בנעליי עקב קלאסיות, במגפיים גבוהות עד הברכיים, במגפונים, בפיפטו ובעיקר על נעלי פלטפורמה מרשימות. התחרה מוסיפה סקסיות לכל מי שלובשת אותה ויש לה אמירה ייחודית ואלגנטית.

נעלי עור תנין ועור נחשאו בשמן ההומוריסטינעלי זוחלים. ראינו על כל מסלולי האופנה המובילים נעלי נשים אקזוטיות דוגמת נעליים העשויים מעור תנין שזהרו על המסלול והעבירו תחושה שצועדת לפנינו לא חתולה כי אם לוחמת!!!. זיהינו מספר טקסטורות של "זוחלים" ביניהן תנין ונחש ששולבו עם בדים ופרוות והגיעו בצבעים מקוריים כמו: ירוק עם דוגמת תנין ואדום בדוגמת נחש.

נעלי לטקסנעלי נשים עשויות לטקס היו על כל המסלולים שנכחנו בהם ועוצבו על ידי מיטב המעצבים המוכרים. לטקס עדיין נחשב לחומר טוב ופרקטי וכל אישה זקוקה לפחות לנעל אחת מלטקס. ראינו נעלי עקב מלטקס, מגפונים ופיפטו אבל בעיקר ככבו מגפיים מרהיבות עשויות לטקס. הן הדגישו את יופיין של הדוגמניות והיתה בהן גם אמירה עתידניתמשהו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *