5 סימנים שיכולים להעיד על זוגיות במשבר

hands-1246170_1920

אתם מנהלים זוגיות מזה הרבה שנים ומרגישים שבזמן האחרון משהו השתנה? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון לעצור ולבחון איפה בדיוק אתם עומדים. העניין הוא שיש הבדל מהותי בין כמה ימים רעים וויכוחים ובין משבר של ממש וחשוב להיות ערים לכך. אם אתם לא בטוחים באיזו סיטואציה ובאיזה שלב נמצאת הזוגיות שלכם, כדאי שתעיינו במאמר שהכנו כאן עבורכם. הוא כולל מספר סימנים שיכולים להעיד על זוגיות במשבר, אז למה שלא תבדקו איפה בדיוק הזוגיות שלכם נמצאת?

 

  1. התקשורת ביניכם:מתי אתם מדברים במהלך היום? האם אתם מברכים אחד את השני בבוקר ובכך מסתיימת התקשורת עד נשיקת "הלילה טוב"? או שאולי אתם כותבים הודעות רבות אחת לשנייה במהלך היום ואף מדברים בטלפון?
  2. הבילויים:כל כמה זמן אתם יוצאים לבילוי? האם אתם מעדיפים לבלות לבד או שלכל בילוי אתם מזמינים זוג חברים טובים או את הילדים? זוג שלא מסוגל להעביר ערב שלם לבד בלי אחרים הוא זוג שבדרך כלל מתחמק מזמן האיכות אחד עם השני וזה יכול להעיד על משבר.
  3. הפתיחות:האם אתם מסתירים דברים אחד מהשני? האם אתם מתייעצים על כל דבר שקורה לכם בעבודה ועל החלטות חשובות שאתם צריכים לקבל?
  4. התוכניות:האם אתם עושים תוכניות משותפות לעתיד? בין אם זה טיולים, שיפוצים או כל מיני פרויקטים אחרים? או שאולי כל אחד חיי את חייו ולא חושב על עתיד משותף בכלל?
  5. הריבים:האם אתם רבים ביניכם בלהט? או שאולי מתווכחים על כל דבר ועניין ואח"כ לא טורחים בכלל להשלים? על איזה סוג של נושאים אתם מתווכחים? או שזה כבר ברמה שכל דבר מעורר אווירה לא נעימה ומריבה?

חשוב להבין שאומנם זוגיות אף פעם לא מושלמת ויכולות להיות עליות וירידות, אך כאשר מדובר על משברים של ממש כדאי יהיה לעצור ולבחון איפה אנחנו עומדים. ההבנה שאתם נמצאים בליבו של משבר זוגי היא לא הבנה נעימה, אך זו ההתחלה לפתרון המצב ולשיפורו.

מה אפשר לעשות בנידון?

הבנתם שאתם במשבר ואתם מרגישים אבודים? אם כך, רגע לפני שאתם שוברים את הכלים כדאי שתעשו עוד ניסיון. טיפול זוגי אומנם לא יוכל לעשות עבורכם קסם ואולי הוא לא ימנע את הפרידה אך בהחלט שווה לנסות זאת. הטיפול הזוגי יוכל לעזור לכם להבין איפה הקשיים, ממה הם נובעים ואיך ניתן יהיה להתמודד איתם נכונה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *