יום האהבה בתאילנד

יום האהבה בתאילנד

תאילנד היא בין היעדים הרומנטיים והמיוחדים ביותר, לכן זה לא מפתיע כלל שזוגות רבים בוחרים בתאילנד כיעד אידיאלי לירח הדבש או ליום הנישואין שלהם. בשנים האחרונות נדמה שסיבה רומנטית נוספת גורמת ללא מעט זוגות לנהור לתאילנד: יום האהבה\וולנטיין דיי. אם את שוהה בתאילנד ביום האהבה יחד עם בן זוגך, יש לנו לא מעט רעיונות רומנטיים בעבורך, כמו גם דרכים לחגוג את היום הכי אהוב ומיוחד בשנה. שנתחיל?


להבין את הצורך ולתכנן את יום האהבה בהתאם

כדי שתוכלו לחגוג את יום האהבה על הצד הטוב ביותר, חשוב להבין מהו הצורך: האם את מחפשת חגיגה פומבית או מעדיפה לחגוג את יום האהבה בצורה אינטימית? תאילנד מציעה לזוגות מגוון רחב של אטרקציות, וההיצע הוא בהחלט מגוון במיוחד, לכן לפני שתתחילי לתכנן את המאורע, חשוב שתביני מה את מחפשת ולאן את מכוונת.


חגיגה אינטימית

אם בחרת לציין את יום האהבה באופן אינטימי, כלומר חגיגה אישית שבה רק בן זוגך ואת נוכחים בה, הרי שיש לכם לא מעט אפשרויות נהדרות:


ארוחת ערב בבית המלון

כמעט בכל בתי המלון ברחבי תאילנד, יש שירות חדרים פעיל ושירותי במיוחד. תוכלי להזמין מבעוד מועד ארוחת ערב שתגיע אליכם לחדר, כזו שמכילה שלל מאכלים טעימים ומפנקים. מלבד ארוחת הערב, כדאי לרכוש נרות ועלי כותרת ולקשט את החדר בצורה רומנטית ומיוחדת, כך תוכלי ליצור את האווירה הנכונה ביותר.


פיקניק על חוף הים

אם את נמצאת באזור האיים, וודאי תצליחי למצוא מקום מבודד באחד החופים, בו תוכלי לערוך פיקניק רומנטי בשקיעה. היערכי לקראת המאורע מראש, ורכשי בקבוק יין, הכיני סנדוויצ'ים וחתכי פירות טריים לתוך קופסא חד פעמית. כמו כן, כדאי לברר בדלפק הקבלה של המלון, אם ניתן להשאיל מפה או מחצלת, כך תוכלו ליהנות מערב רומנטי בלתי נשכח לנופיה הייחודיים של תאילנד.


חגיגה פומבית

אם בילוי רומנטי ואינטימי הוא לא החגיגה האידיאלית בעבורך, ריכזנו כמה רעיונות לבילוי פומבי במקומות שונים ברחבי תאילנד:


מסיבת חוף

מה יותר פומבי ממסיבת חוף עשירה בתיירים ובליינים? תאילנד ידועה בחיי הלילה השוקקים שלה, ואם את רוצה לחוות אותם במלוא הדרם, הרי שאין כמו מסיבות וולנטיין רומנטיות ומלאות בזוגות מאוהבים.


ארוחת ערב במסעדת יוקרה

בתאילנד יש לא מעט מסעדות יוקרה איכותיות. בקשי מפקידי המלון המלצה אודות מסעדות מומלצות באזור, ודאגי להזמין מקום מראש (בייחוד כשמדובר בוולנטיין. מאחר וזהו יום אהבה בינלאומי, המסעדות צפויות להיות עמוסות). אגב, אם את שומרת כשרות, מסעדות יוקרה תאילנדיות אולי לא יהיו רלוונטיות בעבורך, ובמקרה הזה, תוכלי לחפש אחר מסעדה ישראלית מתאימה.


חגיגת נשיקות בפטאיה

בכל שנה מתקיימת תחרות נשיקות באי פטאיה, כשעל הזוגות שמשתתפים באירוע להישאר בשפתיים צמודות לכל אורך התחרות, כך אולי יצליחו לשבור שיא חדש.

בין אם מדובר ביום האהבה ובין אם זה וולנטיין דיי הבינלאומי – אין ספק שיש מגוון רחב של אפשרויות רומנטיות לזוגות. בחרי את הפעילות המועדפת עלייך ותכנני אותה באופן המיטבי. יום אהבה שמח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *